شماره خبر : 18254
منتشر شده در مورخ : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
ساعت : 12:2
ذخایر مناسب میوه شب عید

ذخایر مناسب میوه شب عید

 

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از عملکرد تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه میوه شب عید اعلام رضایت کرد.

.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در بازدید از انبار‌ها و سردخانه‌های نگهداری مواد غذایی و کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه من امشب دیده‌ام وضعیت مناسب ذخایر و کیفیت این کالا‌ها به ویژه در میوه شب عید است که معلوم است در این زمینه زحمات و تلاش‌های موثری انجام شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: این استان در دو میوه سیب و پرتقال تولیدکننده است و آنگونه که به من گزارش داده شده، بخش زیادی از میوه شب عید از تولیدات کشاورزان همین استان و با کیفیت مطلوب خریداری شده است.

او افزود: ذخایر گندم، برنج، روغن، شکر، گوشت و تخم‌مرغ از سوی مسئولان جهاد کشاورزی این استان برنامه‌ریزی شده، اما به ویژه در بحث تخم‌مرغ از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا خواهم کرد که این استان را حمایت بیشتری کنند.

عسکری با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نیازمند تدابیر لازم و تشدید نظارت‌ها هم در توزیع و هم در قیمت‌ها هستیم تا نتیجه آن رضایت مردم و قطع دست دلالان و سواستفاده‌های احتمالی باشد.

برچسب ها : ذخایر مناسب میوه شب عید میوه شب عید شب عید