شماره خبر : 19435
منتشر شده در مورخ : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 18:38
راوی گفت: نمایندگان خوزستان خودرو شاسی بلند گرفته اند یا نه؟/ به جای برکناری مدیران ناکارآمد، مدیری با عملکرد قابل قبول، تغییر کرد

راوی گفت: نمایندگان خوزستان خودرو شاسی بلند گرفته اند یا نه؟/ به جای برکناری مدیران ناکارآمد، مدیری با عملکرد قابل قبول، تغییر کرد

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان تغییر کرد و علی خورشیدی جایگزین فرشید علاسوندی شد و در پی آن معاون اجرائی رئیس جمهور توضیح داد که این جابجائی ارتباطی با وعده رئیس جمهور برای جابه جائی 15 مدیر ناکارآمد خوزستان ندارد، بلکه عملکرد دکتر فرشید علاسوندی مدیر کل سابق مالیاتی خوزستان رضایت بخش بوده است.
وی این را هم گفته که دکتر علاسوندی عضو هیات علمی دانشگاه است و همواره رئیس کل امور مالیاتی کشور است. او از مدیر کل سابق امور مالیاتی خوزستان در توزیع عوارض آلایندگی در استان تقدیر کرد و گفت دلیلی برای بر کناری وی وجود نداشت!
با توجه به توضیحات معاون اجرائی رئیس جمهور که هیچ دلیلی برای این تغییر وجود نداشته و عملکرد علاسوندی مورد رضایت بوده، آیا بهتر نیست شفاف بگویند علت جا به جائی او، آن هم در شرایطی که رئیس جمهور وعده داده بود مدیران ناکارآمد خوزستان بر کنار می شوند، چیست و همان طور که قبلاً راوی عنوان کرد چرا حرمت ها نگهداری نمی شود؟
 جالب این که بعد از هشدارهای رئیس جمهور و بقیه، مدیری با پسوند ناکارآمد در استان بر کنار نشد و فقط مدیری که به گفته معاون رئیس جمهور، عملکردش رضایت بخش بوده، کنار گذاشته شد!
علی خورشیدی پیش از این مدیر کل امور مالیاتی استان یزد بود و اصالتاً خوزستانی و سابقه معاون اداره کل امور مالیاتی خوزستان را در کارنامه اش دارد.
همه همکاری کنند تا محبوبی بتواند سوت قطار شهری اهواز را به صدا درآورد
طی حکمی از طرف استاندار خوزستان، ابوالقاسم محبوبی به عنوان سرپرست سازمان قطار شهری اهواز منصوب شد.  ‌
به جرات می توان گفت که این انتصاب بجا و به حق است چرا که محبوبی از با سابقه ترین نیروها و مدیران سازمان قطار شهری است و چون از بدنه این سازمان است به تمام مسائل ریز و درشت آن واقف و کارها و امور سازمان را عملاً  ایشان انجام می داده، چه در موارد قضائی و چه در سایر امور، دنبال رزومه و تبلیغات هم نیست و تنها عاملی که می تواند ضامن موفقیت این مدیر بشود، همکاری همه جانبه کشوری، استانی و پیمانکار است و اگر این عوامل قصد همکاری داشته باشند، هیچ کس بهتر از محبوبی نمی تواند سوت قطار شهری اهواز را به صدا درآورد.
وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز را تایید کرد
به قرار اطلاع دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، با اهدای لوح از خدمات دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قدردانی کرد.
به این ترتیب معلوم شد که دکتر سرمست در لیست مدیران ناکارآمد قرار ندارد و شامل برکناری ها نخواهد شد.
نمایندگان خوزستان خودرو شاسی بلند گرفته اند یا نه؟  
با تایید بازرسی ریاست جمهوری مبنی بر دریافت خودرو شاسی بلند خارج از قوانین مصوب توسط جمعی از نمایندگان مجلس، این سوال در اذهان عمومی مطرح شده که آیا نمایندگان استان خوزستان هم در این قضیه سهمی داشته اند و خودرو شاسی بلند دریافت کرده اند یا خیر¿ ما، در این باره اظهار نظری نداریم و بهتر است آقایان نمایندگان خودشان شفاف سازی کنند و صادقانه حقیقت را بگویند تا ابهامی در کار نباشد.
چرا چراغ های تقاطع میدان دانشگاه و بعضی پلها خاموش است؟ 
بخشدار اسماعیلیه اهواز، از اجرای طرح روشنائی معابر اصلی و فرعی 17 روستای این بخش خبر داده است.
به گفته وی با اجرای این طرح، تردد در مناطق روستایی این بخش تسهیل و نقاط حادثه خیز ایمن شدند. خوش به حال اهالی این روستاها، در این کلانشهر که هر چه مردم از تاریکی خیلی از نقاط شهر شکایت دارند، به جائی نمی رسند. لااقل بگوئید چرا چراغ های تقاطع غیر هم سطح میدان دانشگاه که از احداث آن مدتی نمی گذرد و تا حالا دو بار افتتاح شده، شب‌ها خاموش است، همین طور چراغ های بعضی از پل ها.
هر کس بگوید اهواز زیبا نیست با معاون خدمات شهرداری، طرف است!
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفته : از نظافت شهر رضایت ندارم و شرایط پاکیزگی آن چه را که یک شهر  باید داشته باشد، ندارد.این حرف معاون شهردار عجیب به نظر می رسد چون در جریان سفر رئیس جمهور، همراهان ایشان از وضعیت تمیزی شهر تعریف کرده بودند و این شهر (اهواز) را یکی از تمیزترین و زیباترین شهرهای کشور معرفی نمودند که این تعریف و تمجید با توجه به آن چه مشاهده می شود، باعث شگفتی شهروندان شد و حالا معاون خدمات شهری شهرداری اهواز، درست بر خلاف گفته مقامات کشوری، از نظافت شهر ابراز نارضایتی کرده و علت این وضع را کوتاهی کارگران خدمات شهری به ویژه پاکبانان دانسته است.
شمسی گفته : هر کارگر باید روزانه 17 هزار مترمربع یا 5 هزار متر طول را جارو کند اما وظیفه شناس نیستیم و دنبال این هستیم که کارگران بابت حقوقی که دریافت می کنند، به وظیفه شان عمل کنند. به گفته وی یکی از دلایل تمیز نبودن شهر استفاده نکردن از ماشین های تخصصی خدمات شهری و درست استفاده نکردن از ظرفیت کارگران و زمان فعالیت یک کارگر است.
باید دید منظور معاون از ماشین های تخصصی چیست و این ماشین ها کجا هستند که مردم آنها را نمی بینند و از آن ها استفاده نمی شود. چرا که رفتگران شهر جز یک جاروی برگ های نخل وسیله ای در اختیار ندارند و همین رفتگر محله ما، بنده خدا حتی یک خاک انداز معمولی یا وسیله ای که زباله های جمع آوری شده را در آن بریزد ندارد و با دست آنها را در یک گونی که پیدا می کند می ریزد، در حالی که سابق لااقل یک فرقون داشتند. دیده شده که روی پل ها هم خاک و آشغال های جارو شده را در رودخانه می ریزند.
جالب تر این که همین آقای معاون که گفته از نظافت شهر رضایت ندارد و کارگران وظیفه شان را انجام نمی دهند، آخر سر گفته هر کس بگوید اهواز زشت است یا این شهر چیزی ندارد، با او مقابله می کند زیرا اهواز، زیباترین شهر ایران است و بیشترین و بهترین ها را دارد و علت آن داشتن مردم خونگرم است. به این ترتیب این آقا با آزادی بیان هم مخالف است و تهدید کرده اگر کسی بگوید اهواز زشت است با او مقابله خواهد کرد. جالب نیست؟ 
خریداران رنگ یک روز مصرف آسفالت خیابان‌های اهواز، پاسخگو باشند
هر چه قبلاً گفتیم و نوشتیم مگر خط کشی اسفالت  خیابان ها چقدر هزینه دارد که شهرداری از انجام این کار هم سرباز می زند فایده نداشت تا در جریان آمدن رئیس جمهور به خوزستان، نقاطی از شهر اهواز  را خط کشی کردند اما طبق معمول خط کشی ها دوام نیاورد و تدریجاً کم رنگ و بعد در حال از بین رفتن هستند. 
هر کس در خرید رنگ ها دخالت دارد توضیح بدهد از کجا خریده و فروشنده باید جبران کند. ضمناً مسئول خرید شهرداری چرا نباید در کارش دقت داشته باشد؟

برچسب ها : مدیران ناكارآمد عین اللهی قطار شهری اهواز