شماره خبر : 19613
منتشر شده در مورخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
ساعت : 18:34
راوی گفت: برکناری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جفا در حق استان و نیروهای ارزشی است

راوی گفت: برکناری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جفا در حق استان و نیروهای ارزشی است


کنار گذاشتن یک مدیر جوان و عاشق توسعه فرهنگی و سرمایه اجتماعی استان واقعاً جفا در حق مردم خوزستان بود.
<وحید کیانی> مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که این مجموعه را از رتبه سی ام به رتبه یکم در کشور ارتقا داد، آن هم فقط با پشتوانه کاری خودش و حمایت فرهنگ دوستان و اهالی رسانه را می گویم که قبل از آن که مسئولیت دولتی بپذیرد، مردم او را به خاطر مجموعه های اشعار نابش می شناختند و می شناسند.  
‌مدیر کشوری کانون پرورش فکری مدعی شده که در سفر ریاست جمهوری به خوزستان مقرر شده که کیانی بر کنار شود، در حالی که نهاد ریاست جمهوری این ادعا را رد می کند. آنها بهانه آورده اند که نهاد ریاست جمهوری گفته تمام مدیران منصوب روحانی باید حذف شوند، این در حالی است که خبری از برکناری مدیران با سابقه ای که بیش از سن کیانی عمر مدیریتی دارند، نیست. حتی آن قدر برای کنار گذاشتن کیانی عجله داشتند که نیروی مناسبی برای جایگزینی وی پیدا نکردند و یک کارشناس حراست ( که البته احترامش محفوظ است) سرپرست کانون شد تا بعد چه پیش آید.
به هر حال نام کیانی به عنوان یک مدیر کاردان ماندگار است و استان از این بابت ضرر کرد. او نیروی وزارت کشور است و به استانداری برمی گردد اما واقعاً حق این بود که نمایندگان در این مورد واکنش نشان می دادند که متاسفانه نشنیدیم حتی زبانی هم حمایتی بکنند و اگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این بعد افول کند، این سقوط به معنی قدر نگذاشتن به ارزش ها و نیروهای توانمند و عاشق خوزستان است.
دادن خودرو شاسی بلند، مثل توزیع روغن و برنج امور رفاهی ادارات است!
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص دریافت خودروهای شاسی بلند نمایندگان گفته : < بررسی ها نشان می دهد که نمایندگان و کارمندان مجلس و مجموعه ها ( پس فقط نمایندگان نبوده اند) از هیچ رانتی استفاده نکرده اند و امور رفاهی در هر اداره ای، مانند برنج و روغن در اختیارشان گذاشته می شود.>
جل الخالق! از کی خودروی شاسی بلند، چیزی در ردیف برنج و روغن شده و امور رفاهی یک مجموعه می تواند آن را به عنوان یک کالای معمولی خوراکی به کارکنانش بدهد. یعنی به بقیه دستگاهها چراغ سبز نشان داده اند که امور رفاهی آن ها می تواند مثل مجلس عمل کند البته اگر این امکان را داشته باشند.
دولتی ها فکر کرده اند امسال سال بهار تورم است، نه مهار تورم!
حجت الاسلام حسینی قمی در برنامه زنده سمت خدا شبکه 3 گفته : <هر روز که چشم باز می کنیم، اجناس بیش از 30 یا 40 درصد گران شده، هیچکس هم عین خیالش نیست، صدای مردم هم به جائی نمی رسد و این که می گویند برخی به نان شب محتاج شده اند، یک واقعیت است. وی این را هم گفته که رهبر انقلاب فرمودند امسال، سال مهار تورم است اما ظاهراً دولتی ها فکر کرده اند امسال، سال بهار تورم است چون دولتی‌ها برای گرانی مسابقه گذاشتند.
به گفته وی وقتی دولت 30 - 40 درصد قیمت ها را بالا می برد، آن شرکت خصوصی 80 درصد بالا می برد. از اول سال تا حالا هم که بر مهار تورم تاکید شد، بی ثباتی قیمت ها زیادتر شده است.
 ایشان این بیت شعر را هم چاشنی مطلب عنوان شده کرده اند:
                      ز باغ رعیت اگر ملک خورد سیبی
                                               در آورند غلامان درخت، از بیخ
باشگاه های نفتی در باره ادعای مجری برنامه ورزشی رسانه ملی پاسخگو باشند
میثاقی مجری برنامه ورزشی فوتبال برتر گفته : اگر باشگاه های نفتی ناراحت نمی شوند و نمی روند شکایت کنند، بعضی از مدیران دوست ندارند تیم ها را به دسته یک بیندازند و یا در دسته یک نگه دارند چون طبق قانون، در لیگ برتر به آن تیم بودجه تعلق نمی گیرد و با انداختن تیم ها به دسته یک می توانند آن بودجه و پول را بگیرند و کسی هم به آنها کاری نداشته باشد.حالا قاعدتاً باشگاه های نفتی باید از خود دفاع کنند چون اگر این کار را نکنند، سکوت علامت رضایت و حرف میثاقی را تایید می کنند.
بخش های بیمارستان ها باید مجهز به دوربین مدار بسته و  حضو ر ماموران حراستی در صحنه باشند
به قرار اطلاع یکی از پرستاران بیمارستان گلستان اهواز توسط چند تن از همراهان یک بیمار مورد فحاشی و ضرب و شتم قرار گرفته و ضاربین با دخالت افرادی متواری شده اند. این طور که گفته اند این بخش دوربین مدار بسته ندارد و مامورین حراست هم هنگام درگیری در محل حضور نداشته اند که اگر این طور بوده باید مسئولان بیمارستان جوابگو باشند.
به جای وعده های میلیونی، به فکر وسایل برقی آسیب دیده از نوسان برق باشید
وزیر نیرو گفته : مردم مناطق گرمسیر می توانند به راحتی پاداش میلیونی صرفه جوئی مصرف برق را دریافت کنند.
به گفته محرابیان، در مناطق گرمسیری اگر فردی یکی از کولرهای گازی خود را خاموش کند، ماهانه یک میلیون تومان پاداش خواهد گرفت و این رقم به ازای خاموش کردن دو کولر گازی به یک و نیم میلیون تومان افزایش می یابد.کاش وزیر نیرو اشاره ای به خراب شدن وسایل برقی، به خصوص کولرهای گازی بر اثر نوسان ها و قطعی های برق هم داشت چرا که مردم واقعاً از تامین هزینه های تعمیر یا تعویض این وسایل عاجزند، خصوصاً خانواده های زیر خط فقر که در تامین هزینه های عادی مانده اند کجا برسد به خرج های پیش بینی نشده.
درخواست ساختمان های مجاور گودبرداری‌ها را جدی تر بررسی کنید
یک ساختمان در معرض ریزش واقع در خیابان حجت منطقه زیتون اهواز تخلیه شد که اقدام بجا و خوبی است چون از وقوع یک حادثه برای ساکنان این ساختمان جلوگیری کرده است. دلیل آسیب دیدن این ساختمان، گودبرداری در مجاورت آن اعلام شده است.
از این نوع اتفاق ها همواره هنگام گود برداری ها برای تبدیل خانه های ویلائی به مجتمع ساختمانی مرتب پیش می آید، خیلی وقت ها هم آسیب خیلی آشکار نیست ولی ساختمان مجاور بر اثر ضربه های تجهیزات زمان تخریب مشکلاتی پیدا می کند اما موارد تایید نمی شود و ساکنان این منازل دغدغه سکونت در آن ها را دارند و درخواست این شهروندان توجه به اعتراضات آنهاست تا حادثه ناگواری رخ ندهد.
کپی برداری خبرها، یک کار غیر حرفه ای است
انتشار خبرها در سایت ها و فضای مجازی خیلی یکنواخت و غیر حرفه ای شده است چرا که یک خبر اگر در 10 سایت منعکس شود، همه یک انشا و کاملاً کپی برداری است در حالی که خبرنگاران باید به جای کپی کردن خبر، خودشان گزارش و خبر تهیه کنند.  ‌
روابط عمومی ها هم از همین روش استفاده می کنند که ناشی از غیر تخصصی بودن برخی مسئولان آنهاست و بهتر است خبرها متفاوت باشد.

برچسب ها : مدیر كل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان رئیس كمیسیون اصل 90 مجلس خودروهای شاسی بلند