شماره خبر : 2116
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 12:15
تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان ابلاغ شد

تفاهم‌نامه همکاری وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان ابلاغ شد

به گزارش  اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در راستای انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان» که در یک چرخه هم­ افزایی شکل­ گرفته است، برای اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
مرکز هماهنگی حوزه وزارتی آموزش و پرورش «تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان» را برای اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ کرد.

بر این اساس، مسئولیت هماهنگی، مدیریت اجرایی و پیگیری تعهدات مشترک در آموزش‌وپرورش به عهده معاون تربیت‌بدنی و سلامت است و اهمیت دارد که تمام حوزه‌های صف و ستاد متناسب با مأموریت‌های تکلیفی خود بسترهای لازم را برای اجرای این سند ارزشمند فراهم کنند.

 مسئولیت نظارت و پایش فرآیندی همکاری متقابل و تحقق اهداف و تهیه و تنظیم گزارش‌های مدیریتی و مرحله‌ای به وزیر آموزش‌وپرورش با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت است که از طریق همکاری‌های بین بخشی تحقق می‌یابد و مسئولیت برگزاری جلسات مشترک در سطح استان‌ها به‌منظور اشتراک مساعی طرفین و ایجاد فرصت‌های جدید، با مدیران کل آموزش‌وپرورش استان ها است.

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز این ۲ وزارتخانه تفاهم‌نامه‌ای در سه حوزه استعدادیابی، برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و همچنین آموزش نیروی انسانی توسط فدراسیون‌های ورزشی امضا کردند که در مراحل اجرایی است.

برچسب ها : وزارت ورزش و جوانان وزارت آموزش و پرورش مدارس