شماره خبر : 2219
منتشر شده در مورخ : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 14:48
سامانه خدمات الکترونیکی سازمان سنجش جایگزین مراجعات حضوری شد

سامانه خدمات الکترونیکی سازمان سنجش جایگزین مراجعات حضوری شد

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، کرونا هنوز پیچیده تر و مسری تر از قبل جولان می دهد؛ زندگی مسالمت آمیز با آن چیزی است که مسوولان بر آن تاکید می کنند؛ در عین حال شهروندان برای گذران زندگی خود و تداوم کسب و کار و اقتصاد خانواده مجبور به مراودات اجتماعی هستند؛ لاجرم مناسب ترین راه حل کاهش تجمعات استفاده از بستر الکترونیک و مدیریت زمان خدمت رسانی به مردم است.تهران- ایرنا- سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور جایگزین مراجعات حضوری و مکاتبات فیزیکی در شرایط اوج بیماری کرونا شد.

در حالی که کرونا همچنان سایه سنگینی بر جامعه دارد، بهترین راه مبارزه با آن استفاده از ماسک، شست وشوی دست ها و رعایت فاصله اجتماعی است و بهترین راه حل اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی بهره مندی از خدمات الکترونیکی است که بسترهای مناسبی برای آن فراهم شد.

با توجه به پذیرش نشدن حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچنین تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس:http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

برچسب ها : ویروس کرونا دولت الکترونیک سازمان سنجش آموزش کشور