شماره خبر : 2298
منتشر شده در مورخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 21:34
اقدام معجزه آسا و سرنوشت ساز  خبرگان رهبری!

اقدام معجزه آسا و سرنوشت ساز  خبرگان رهبری!

فردا 14 خرداد  است،  روزی که در آن ملّت ایران هم تلخترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی یعنی رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و هم آرامش‌بخش‌ترین پدیده، یعنی تعیین جانشین شایسته آن رهبر سفر کرده را تجربه کرده است. در 14 خرداد 1368 وقتی گوینده خبر از پیوستن روح بلند پیشوای مسلمانان به ملکوت اعلی گفتº در ایران غوغا بپا شد، مردم در حالی سوگوارانه به خیابانها ریختند که نمی توانستند نگرانی خود را از سرنوشت انقلاب پنهان کنند، چرا که تصوّر ایران و انقلاب اسلامی بدون خمینی رحمت ا...علیه برای مردم ناممکن می نمود. در آن لحظات آنچه بیش از همه مردم را نگران می کرد، چگونگی حفظ عزیزترین ارثیه امام راحل، یعنی انقلاب اسلامی ایران، بدون حضور آن بزرگوار بود. امّا اقدام سریع و معجزه آسای خبرگان ملّت در تعیین شایسته ترین شاگرد آن عزیز سفرکرده، به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران، طوفان برپا شده در ایران را فرونشاند ، نگرانیها در مورد سرنوشت انقلاب را برطرف کرد، دشمنان را از هرگونه قصد سوء در مورد ایران و انقلاب ناامید ساخت و رمز آرامش دل و اطمینان قلب و شادی روح و امیدواری ضمیر آن عزیز را در سفر به جایگاه ابدی آشکار نمود.
و اینک 32 سال است که سال به سال و روز به روز بر یقین مردم به درستی انتخاب خبرگان رهبری در آن شرایط حسّاس افزوده می شود و دوست و دشمن اذعان دارند جز این انتخاب نمی توانست به حفظ آن ارثیه گرانبها و تعالی و اقتدار روز افزون ایران اسلامی منجر شود. در طول این سالها که دشمنان هر لحظه بر دشمنی و تهاجم خود به انقلاب اسلامی افزوده و در سرنگونی تنها نظام الهی جهان از هیچ دسیسه ای فروگزار نکردند و از همه بدتر، برخی خواص ناخالص و دنیاپرست نیز در ضربه زدن به این انقلاب با آنها همراه شدند، اگر قاطعیت امام گونه رهبر معظّم انقلاب در حفظ دستاوردها و تعقیب آرمانهای انقلاب نبود، از انقلاب اسلامی ایران نشانی برجا نمی ماند. رهبر فرزانه انقلاب با هدایت پیامبرگونه خود نه تنها غالب توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی را خنثی و بسیاری از نقشه های خواص قدرت طلب و دنیاپرست را برای به انحراف کشاندن و فروپاشی انقلاب نقش برآب ساخته، بلکه با هدایت مجموعه دستگاههای حکومتی و پیگیریهای مستمر توانسته پیشرفت کشور را در بسیاری از زمینه ها موجب شود.
حفظ عزّتمندانه انقلاب اسلامی، تبدیل ایران به قدرت برتر منطقه، امنیت پایدار و شگفت انگیز داخلی، رشد بی نظیر علمی و دهها دستاورد مادی و معنوی دیگر در طول 32 سال گذشته، تردیدی باقی نمی گذارد که خبرگان رهبری را در 14 خرداد 68، خداوند متعال رهنمون بوده تا با انتخاب بهترین گزینه برای جانشینی امام رحمت ا...علیه، خط امام را حفظ و پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی را میسّر سازند.خداوند را بر وجود خلف صالح خمینی کبیر رحمت ا...علیه شاکریم و سلامتی و طول عمرش را تا ظهور آخرین ذخیره الهی از پیشگاه پروردگار جهان خواهانیم.
موسوی زاده
1400/03/12

 

برچسب ها : رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی اقدام معجزه آسا و سرنوشت ساز  خبرگان رهبری! سرمقاله