شماره خبر : 23663
منتشر شده در مورخ : ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
ساعت : 12:44
امکان ثبت شکایت درباره وضعیت کودکستانها فراهم شد
امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک فراهم شد.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امکان ثبت شکایات و گزارشهای مردمی درباره وضعیت کودکستانها در سامانه خدمات الکترونیکی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در بخش «شکوا» فعال شده است.سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات در اجرای ماده 22 آییننامه، به منظور ارتقای سلامت اداری و کاهش زمان پاسخگویی به شاکیان و افزایش رضایتمندی فعال شده است و از طریق آن، والدین می توانند شکایات خود را در آن ثبت کنند. همچنین سازمان تعلیم و تربیت کودک، ادارات کل استانها و مناطق تابعه، مسؤولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
برای استفاده از این خدمت به آدرس eservices.smttk.gov.ir مراجعه کنید.
برچسب ها : شكوا سازمان تعليم و تربيت كودك كودكستان
راوی
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند
راوی
- راوی گفت: استاندار خوزستان از بخشنامه وزارت کشور برای استفاده از نیروهای درون سازمانی در انتصاب ها استقبال کند
- راوی گفت: آقای استاندار! ثابت کنید با کسی تعارف ندارید و با کم کاری ها برخورد قاطع می کنید
- راوی گفت: استاندار پاسخگوئیها را به روابط عمومی واگذار کند
- راوی گفت: استاندار خوزستان از اختیارات ویژه به نفع استان و مردم استفاده کند