شماره خبر : 2382
منتشر شده در مورخ : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 18:15
مهرعلیزاده: فهرست مشکلات امروز ده‌ها مورد است/جواب آقای مهرعلیزاده به سوال اول

مهرعلیزاده: فهرست مشکلات امروز ده‌ها مورد است/جواب آقای مهرعلیزاده به سوال اول

 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که من برنامه مدونی از دو سال پیش آماده کرده ام، گفت: اگر بخواهم فهرست مشکلات امروز را در مقابل شما قرار دهم بیش از ده‌ها مورد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محسن مهرعلیزاده در نخستین مناظره انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به سوال شماره یک با موضوع" فرار مالیاتی" پاسخ داد و افزود: با توجه به این که من برنامه مدونی را از دو سال پیش آماده کرده ام و در همه زمینه‌ها در آن برنامه اجرایی و راهکار وجود دارد این برنامه را همراه با سه پیوست امشب در سایت خودم بارگذاری می‌کنم و جواب همه این سوالات به ویژه درباره فرار مالیاتی در آنجا هست.
وی ادامه داد: من از فرصت استفاده می‌کنم و درباره دو مطلب اساسی صحبت می‌کنم؛ اینکه به هر دلیل از جمله شائبه مهندسی انتخابات با حذف تعدادی از افراد صالح در فرآیند انتخابات روبرو هستیم، تا جایی که از کنار فرمایش رهبر معظم انقلاب در جایگاه ولایت فقیه مبنی بر لزوم جبران جفا و ظلمی که بر برخی از آنان رفته است به راحتی عبور می‌کنند، پرسش این است این امر چگونه از سوی طراحان وضعیت موجود توجیه می‌شود.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با طرح این سوال که آیا حمایت از یک فرد خاص در دستور کار قرار گرفته است؟ گفت: شما می‌دانید با وجود ظرفیت‌های فراوان و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، ایران امروز مشکلات زیادی دارد و من اگر بخواهم فهرستی از مشکلات در مقابل شما قرار دهم می‌توانم به ده‌ها مورد اشاره کنم.
آقای مهرعلیزاده افزود: این مشکلات بعضاً رخنه در جان، مال و زندگی روزمره مردم کرده است و سال‌ها زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده است؛ هموطنان شما با عزت و سربلندی تاریخی تان روزگار سختی را می‌گذرانید، آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰ درصد مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند.
وی گفت: این زیبنده مردم شرافتمند ایران نیست که ۷ میلیون سرپرست خانوار درآمد ثابت نداشته باشند و در تأمین زندگی به کمک‌های مستقیم معیشتی نیازمندند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من یک سوال از آقای رئیسی دارم، آقای رئیسی آیا حاضرید خانواده خودتان را در جاده چالوس به راننده‌ای بدهید که مومن و متدین است، اما گواهینامه ندارد و به چالوس برساند؟ هرگز.
آقای مهرعلیزاده گفت: آقای رئیسی سوالم از شما این است شما که فقط از نظر کار‌های کلاسیک و تحصیلات، شش کلاس سواد دارید؛ البته من به سواد حوزوی احترام می‌گذاریم، اما با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره و برنامه ریزی کرد.

برچسب ها : مهرعلیزاده انتخابات1400 ریاست جمهوری