شماره خبر : 2383
منتشر شده در مورخ : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 18:25
سعید جلیلی: برای محرومیت زدایی باید باور و اراده داشت/جواب آقای جلیلی به سوال اول

سعید جلیلی: برای محرومیت زدایی باید باور و اراده داشت/جواب آقای جلیلی به سوال اول

 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:برای محرومیت زدایی باید طرح و برنامه و قبل از ان باید باور و اراده داشت.
آقای سعید جلیلی در بخش اول مناظره انتخاباتی با موضوع راهکار‌های محرومیت زدایی گفت: برای محرومیت زدایی قبل از اینکه طرح‌های اقتصادی داشته باشید مهمترین بحث این است که این نگاه را داشته باشد که ایا قائل به محرومیت زدایی هستید یا نه؟
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات سال‌های گذشته نگاه اقتصادی -مردم و محرومین در اولویت نبودند افزود: یکی از بحث‌های مهم در اقتصاد این است که اگر صحبت از جمهوری اسلامی و جمهوریت که یادگار بزرگ حضرت امام میکنیم، باید رییس جمهور مردم به اقتصاد هم توجه داشته باشد.
سعید جلیلی گفت:موقع رای گیری با هلی کوپتر هم شده میرویم رای مردم را بگیرم، اما ایا در روستا‌های دورافتاده اینکار را میکنیم که ان چیزی که حق مردم است در جنبه‌های اقتصادی به ان‌ها برسد یا نه - اگر شما این نگاه را نداشته باشید به یک سری کار‌های نمایشی روی خواهید اورد که ان کار‌های نمایشی کار برای مردم نخواهد بود.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:برای محرومیت زدایی باید طرح و برنامه داشت و قبل از ان باید باور و اراده داشت، در این زمینه ما چند طرح اساسی داریم که حتما باید انجا م شود تا محرومیت به حداقل برسد.
وی ادامه داد:یکی از طرح‌های ما برای محرومیت زدایی این است که باید حق مردم را در عرصه‌های مختلف بویژه در ان سهمی که از مصرف انرژی دارند داده شود ما در طرحی تحت عنوان طرح وان یا واحد انرژی -ان را تعریف کردیم که کاملا اجزای ان را تعریف کردیم که به مردم این حق داده شود.
آقای سعید جلیلی افزود:طرح دوم طرح سبد غذایی است که در این طرح مردم باید در روز ۲۵۰۰ کیلو کالری حداقل از غذا‌های لازم در یک طیف غذا‌ها انرژی لازم به ان‌ها برسد براین اساس برنامه‌ای تهیه شده است که چگونگی توزیع ان آورده شده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر صحبت از محرومیت زدایی میکنیم فقط در بحث‌های حقوق اولیه نیست در بحث‌های تفریح و سلامت مردم هم هست یک طرح مفصل داریم درباره موضوع سفر که چگونه با همین امکانات فعلی و بودجه فعلی میتوان مردم را از سفر برخورد کرد تا تحکیم خانواده صورت بگیرد.

برچسب ها : انتخابات1400 جلیلی ریاست جمهوری