شماره خبر : 2488
منتشر شده در مورخ : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 12:32
ثبت‌نام مسکن ملی، امروز انجام نمی‌شود

ثبت‌نام مسکن ملی، امروز انجام نمی‌شود

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چند روز پیش اعلام کرد که ثبت نام دور جدید مسکن ملی از ۱۷ خرداد ماه مجددا انجام خواهد شد.تهران- ایرنا- ثبت‌نام دور جدید مسکن ملی که اعلام شده بود امروز (دوشنبه- ۱۷ خردادماه) انجام می‌شود، به روزهای آینده موکول شد.

با این حال پیگیری خبرنگار ایرنا حاکی از این است که قرار نیست امروز آغاز مرحله جدید ثبت نام مسکن ملی باشد و متقاضیان منتظر اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی درباره امکان ثبت نام مجدد و زمان احتمالی آن باشند.

 مرحله دوم افتتاح مسکن ملی تا پایان خردادماه انجام خواهد شد و در صورت تامین زمین وحذف مشتریان بدحساب، احتمال ثبت نام مجدد متقاضیان مسکن ملی وجود دارد اما زمان وجزییات آن هنوز اعلام نشده است.  

وزارت راه و شهرسازی پیشتر اعلام کرده بود که متقاضیان بدحساب از پروژه های مسکن ملی حذف و امکان ثبت نام‌مجدد فراهم خواهد شد.

 بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی از کل ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی که در مرحله اجرا قرار دارد، تا روز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد ۲۱۳ هزار و ۱۰۱ متقاضی اقدام به افتتاح حساب کرده و از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۳۳۸ نفر وجوه اولیه را واریز کردند که معادل ۶۷۹۰ میلیارد تومان است. بنابراین حدود ۳۸۰ هزار نفر مبلغی را واریز نکرده‌اند که احتمال حذف آنها وجود دارد.
منبع: ایرنا

برچسب ها : طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی مسکن