شماره خبر : 2583
منتشر شده در مورخ : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 16:27
آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/زاکانی: امیدوارم در مناظره امروز به پرسش‌های جامعه پاسخ داده شود

آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/زاکانی: امیدوارم در مناظره امروز به پرسش‌های جامعه پاسخ داده شود

فرآیند برگزاری دومین مناظره با ورود نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به رسانه ملی آغاز شد.

زاکانی: امیدوارم در مناظره امروز به پرسش‌های جامعه پاسخ داده شود

آقای علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم امروز شاهد شرایطی مطلوب در مناظره باشیم و به پرسش‌های مورد نیاز جامعه پاسخ داده شود.
آقای علیرضا زاکانی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای حضور در دومین مناظره نامزد‌های انتخاباتی در جمع خبرنگاران افزود: ما فکر می‌کردیم در مناظره اول باید راجع به برنامه‌ها صحبت و موارد دقیقی را ذکر کنیم، اما متوجه شدیم که دوستان عزیز ما بنا دارند از ابتدا با حرف‌های نادرست اصل مناظره را به بیراهه سوق دهند.
وی ادامه داد: امیدوارم امروز شاهد چنین شرایطی نباشیم و به وضعیت مطلوب در بررسی موضوعات و برنامه‌ها و همچنین پاسخ به پرسش‌های مورد نیاز جامعه برسیم.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به محور‌های اصلی مناظره امروز نامزد‌ها تصریح کرد: به مردم عزیزمان قول می‌دهم که در سال اول دولت اقدام و اصلاح ریشه فقر مطلق را در کشور بکنم و در دو سال اول و سال‌های پس از آن نیز کسی در کشور غیر از درد بیماری، درد بی پولی نکشد.
آقای زاکانی افزود: قول می‌دهم که مسیری را دنبال کنم که ماحصل آن تأمین یک میلیون و ۲۰۰ هزار خانه حمایتی برای محرومین و زوج‌های جوان باشد و همچنین علاوه بر تکالیف امکانی را فراهم کنم که مسکن از سبد زندگی افراد به عنوان کالایی که اکثریت درآمد مردم را به خود اختصاص می‌دهد خارج و اطمینانی در کشور ایجاد شود.
وی گفت: قول می‌دهم به افراد جویای کار به ویژه کار اولی‌ها آموزش دهیم و نهایتاً در صورتی که برایشان کاری پیدا نشد ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به آن‌ها پرداخت کنیم.
آقای زاکانی تصریح کرد: قول می‌دهم شرایط را به سمتی ببرم که ماحصل آن اطمینان خاطری در کشور باشد و از این جنگ و جدل‌ها و مشکلات و شرایط موجود پرهیز کنیم.
این نامزد ریاست جمهوری گفت: در عرصه سیاسی نیز وعده می‌دهیم که مردم را ناظر بر خود کرده و با نهادینه سازی اعتراض آن‌ها علیه پلشتی‌ها و زشتی‌ها شرایطی فراهم آورم که اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی محقق شود.
آقای زاکانی افزود: وعده ما اصول ۸، ۱۰، ۲۱، ۲۷ و ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۴۳ قانون اساسی خواهد بود تا انشاءالله دست به دست یکدیگر دهیم و تحولی در کشور ایجاد کنیم؛ مشکل ما عدم اجرای قانون اساسی است.

برچسب ها : مناظره انتخابات1400 ریاست جمهوری