شماره خبر : 2586
منتشر شده در مورخ : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 16:36
آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/ همتی: دنبال دولت شفافیت ملی هستم

آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/ همتی: دنبال دولت شفافیت ملی هستم

 

آقای عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی بکنیم که آن روستایی عزیز نیاید و بگوید که ما شما را و دولت تان و کشورتان را به خودتان واگذار می‌کنیم.
آقای عبدالناصر همتی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای حضور در دومین مناظره نامزد‌های انتخابات در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این که آیا روش شما در مناظره دوم با مناظره اول فرقی می‌کند و مهمتر این که به سهم خودتان به مردم قول می‌دهیم که شاهد بداخلاقی، تهمت و تخریب نباشند؟ افزود: بله، من که بداخلاقی را شروع نکردم در مناظره قبلی، دوستان دیگر شروع کردند، من مجبور شدم بعضی از آن‌ها را جواب بدهم و خیلی خوب است که به برنامه بپردازیم.
وی گفت: ۲۹ بار اسم من را بردند‏، تهمت و افترا زدند، اما به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه اضافه صحبت کند. حتما سعی می‌کنم که برنامه ام را ارائه دهم.
آقای همتی ادامه داد: فکر می‌کنم انتخابات امروز انتخاباتی بین انتخاب بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر نیست، انتخاب امروز انتخابی است که در‌ها برای کنشگری شهروندان و برای نفس کشیدن باز بماند من آمده ام اجازه ندهم این در‌ها بسته بشود، آمده ام گروه‌های که چمبره انداخته اند روی اقتصاد، فرهنگ، رسانه و جامعه مشت این‌ها را باز بکنم، این‌ها با مشت بسته اعتماد اجتماعی، سرمایه اجتماعی را پایین آوردند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم که بتوانم با مباحث و صحبت‌هایی که با مردم عزیز خواهم کرد نشان بدهم که دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی بکنیم که آن روستایی عزیز نیاید و بگوید که ما شما را و دولت تان و کشورتان را به خودتان واگذار می‌کنیم.
وی گفت: دولت و کشور مال مردم است و می‌خواهم نشان بدهم که قدرت بی قدرتان، همان آسیب پذیرترین اقشار جامعه خواهند بود انشاء الله که مردم عزیز از این روند برای نفس کشیدن بیشتر جامعه حمایت کنند.

برچسب ها : مناظره انتخابات1400 ریاست جمهوری