شماره خبر : 2589
منتشر شده در مورخ : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 16:55
آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/ قاضی زاده هاشمی: حاشیه پردازان مناظره به متن برگردند

آغاز فرآیند دومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی/ قاضی زاده هاشمی: حاشیه پردازان مناظره به متن برگردند

 

آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی وارد سازمان صدا و سیما شد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد​: دوستانی که در مناظره نخست کمی از خط خارج شدند و با رفتن به جاده خاکی به فروع پرداختند به متن بیایند و حاشیه‌ها را رها کنند.
آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس ورود به رسانه ملی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسشی درباره روش مناظره و اینکه آیا قول می‌دهد در این مناظره مردم شاهد بداخلاقی، تخریب و تهمت نباشند گفت: من با هدف اصلاح پا به انتخابات ریاست جمهوری گذاشتم و کسی که هدفش اصلاح باشد اهل تخریب نباید باشد.
وی افزود:​ دولت ما دولت سلام است مابه همه سلام می‌گوییم و برای سلام گفتن افراد را انتخاب نمی‌کنند؛ جواب سلام هم واجب است حتی اگر از طرف دشمنت به تو سلام بگویند حتماً باید پاسخ دهید، زیرا پاسخ به سلام واجب دینی است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پس از سلام، والسلام است؛ والسلام به اختلافات، به قبیله گرایی‌ها، به حزب گرایی‌ها و سلام به ایران جدید است ایران پر از وحدت و محبت، ایرانی که همه اقوام و مذاهبش، ​ پیر و جوانش و زن و مردش در ​آن نقش آفرین خواهند بود.
آقای قاضی زاده هاشمی افزود: همانطور که در مناظره نخست دیدید تلاش من این بود که برنامه‌ها و رویکرد‌های اصلاحی دولت سلام را تبیین کنم و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که به من کمک و لطف کند تا این مناظره هم به همان منوال باشد.
وی با توصیه به دیگر نامزد‌های ریاست جمهوری برای پرهیز از حاشیه سازی تصریح کرد: کسی که حاشیه پردازی می‌کند معلوم می‌شود دستش خالی است وگرنه کسی که دستش پر باشد آنقدر حرف برای گفتن دارد که حاشیه پردازی نکند به ویژه آن که زمان بسیار کوتاه است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره قبل تا می‌آمدم مطالب را تبیین کنم وقت، سریع تمام می‌شد در کل مناظره بیشتر از ۲۰ دقیقه وقت نیست و اگر بخواهیم آن را تلف کنیم حیف و ظلم به مردم است.
آقای قاضی زاده هاشمی افزود: ​به لطف خداوند تبارک و تعالی همت خواهم کرد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که موضوع این مناظره است و دوستانم کار بسیاری در این زمینه انجام دادند و سال‌ها کار کردند و ایده‌های بسیار جدیدی در الگوی حکمرانی کشور دارند حتی الامکان بر حسب وقتی که به من اختصاص داده می‌شود مسائل را تبیین و مردم را امیدوار کنم که حتی با همین شرایط سخت هم اگر بخواهیم می‌توان کار‌های خیلی خوبی کرد و با همراهی عموم مردم حتماً محقق خواهد شد.
وی در پایان از گروه‌های خبری مستقر در مقابل ساختمان سیما که بابت مصاحبه با نامزد‌های ریاست جمهوری در مقابل آفتاب، گرما را تحمل کردند حلالیت خواست.

برچسب ها : مناظره انتخابات1400 ریاست جمهوری