شماره خبر : 27303
منتشر شده در مورخ : ۲۱ آبان ۱۴۰۲
ساعت : 11:59
۵۷۰ نفر می‌توانند در آزمون استخدامی آذر ماه سازمان محیط زیست شرکت کنند

۵۷۰ نفر می‌توانند در آزمون استخدامی آذر ماه سازمان محیط زیست شرکت کنند

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: ۵۷۰ نفر می‌توانند در آزمون استخدامی سازمان محیط زیست در ۱۷ آذرماه شرکت کنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی در نشست جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: این جشنواره فرصتی است که نگاهی نسبت به عملکرد سال گذشته داشته‌ایم.

لطیفی تصریح کرد: اصل ماجرای این جشنواره یعنی یک سال از عمر ما گذشته و چه میزان توانستیم به مردم خدمت کنیم. جشنواره شهید رجایی یک بهانه است که ببینیم که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم و چه خدمتی به مردم کرده ایم.

او بیان کرد: ما در سازمان اداری و استخدامی طی این دوسال چند اقدام را سعی کردیم که پیگیری کنیم. این جشنواره باید یک فرایند مستمر دیده شود. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: به جای این که فقط ما ارزیاب باشیم دستگاه‌های مختلف هم باید ارزیاب باشند. امسال از سازمان محیط زیست به عنوان ارزیاب کمک گرفته‌ایم و حدود ۳۰ دستگاه در ارزیابی به ما کمک کرده‌اند. 

لطیفی بیان کرد: سازمان محیط زیست یکی از دستگاه های ستادی مستقیم زیر نظر رئیس جمهور است، به همین دلیل درخواست می‌کنیم در ارزیابی به ما کمک کنند.

او گفت: خواستار شفاف سازی نمرات ارزیابی هستیم. امیدواریم که شاخص های اصلی اعلام و نتیجه کاملا شفاف بیان شود.

لطیفی بیان کرد: ما باید به دنبال تحول باشیم، یعنی تغییرات زیاد ایجاد شود. ما هیچ نسخه یکسانی برای همه دستگاه‌ها ایجاد نمی‌کنیم و همه سازمان‌ها باید نسخه جداگانه خود را داشته باشند. 

او گفت: ماموریت، خدمت، امنیت و نیروی انسانی یک زنجیره هستند که باید به آن توجه شود. یکی از توقعات ما از سازمان محیط زیست راهبری حوزه محیط زیست در کشور است  و ما انتظار داریم این روند به خوبی طی شود. نگاه ما به یکی از راهبردی ترین موارد برای امروز و آینده کشور است. 

لطفی تصریح کرد: ۵۷۰ نفر می‌توانند در آزمون استخدامی ۱۷ آذر امسال شرکت کرده و سازمان محیط زیست می‌تواند افراد نخبه را با دست باز انتخاب کند تا استخدام شوند. هدف ظرفیت ۵ هزار نفر نخبه در دستگاه‌های مختلف است. 

باشگاه خبرنگاران جوان  اجتماعی  محیط زیست

برچسب ها : محیط زیست استخدام کارکنان آزمون استخدامی