شماره خبر : 27827
منتشر شده در مورخ : ۱۰ آذر ۱۴۰۲
ساعت : 10:51
راه‌اندازی کانال ندای سرباز در پیام‌رسان ایتا ویژه کارکنان وظیفه ارتش

راه‌اندازی کانال ندای سرباز در پیام‌رسان ایتا ویژه کارکنان وظیفه ارتش

 

معاون نیروی انسانی ارتش از فعالیت یک کانال ارتباطی جدید در پیام رسان ایتا با عنوان "ندای سرباز" ویژه کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
امیر دریادار محمد پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش گفت: معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور پاسخگویی به سوالات و همچنین دریافت گزارشات، مشکلات و پیشنهادات مشمولین و کارکنان وظیفه یگان‌های تابعه آجا یک کانال ارتباطی در پیام رسان ایتا تحت عنوان "ندای سرباز" ایجاد نموده است.
وی افزود: کلیه کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌توانند با عضویت در کانال مذکور به آدرس: https://eitaa.com/nedayesarbaz سوالات، گزارشات، مشکلات و پیشنهادات خود را به طور مستقیم به اداره سرمایه انسانی وظیفه و احتیاط معاونت نیروی انسانی آجا منعکس و پاسخ خود را دریافت نمایند.
دریادار پورکلهر در ادامه با اشاره به اینکه خدمت سربازی در جامعه اسلامی حکم جهاد فی سبیل‌الله است و مطمئنا فرزندان عزیز این مرز و بوم باید از فرصت به دست آمده در تهذیب نفس و افزایش باور‌های معنوی و اعتقادی خود استفاده کنند، گفت: خوشایندسازی خدمت سربازی نیز که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا بوده است، از وظایف مهم فرماندهان است و در معاونت نیروی انسانی ارتش نیز به عنوان یک اولویت مهم با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: توجه به امر مهارت‌آموزی، اوقات فراغت و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی کارکنان وظیفه همواره یکی از دغدغه‌های فرماندهان عزیز است و ما نیز در معاونت نیروی انسانی ارتش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف برای سربازان انجام داده‌ایم.
دریادار پورکلهر با تشریح اقدامات سازنده نیرو‌های تابعه ارتش در امر خوشایندسازی خدمت سربازی، گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در مراکز آموزشی، مناطق و پایگاه‌های ارتش در سراسر کشور هزاران نفر از کارکنان وظیفه تحت پوشش برنامه‌های آموزشی، مهارتی و فرهنگی در بیش از ۱۰۰ رشته قرار گرفته‌اند.
وی تصریح کرد: مسئله مهارت آموزی و آموزش در پادگان‌ها همواره از مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده است و ما در این راستا با جدیت اقدامات مورد نیاز را انجام خواهیم داد.
معاون نیروی انسانی ارتش در پایان با اشاره به فعالیت کانال "ندای سرباز" در پیام رسان ایتا، گفت: این کانال فرصت بسیار خوبی برای سربازان عزیز است تا هرگونه نظر و پیشنهاد سازنده خود در خصوص خوشایندسازی و ارتقای کیفیت خدمت مقدس سربازی را با ما درمیان بگذارند. همچنین در خصوص طرح مسائل و مشکلات مرتبط با خدمت سربازی نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در اسرع وقت بررسی‌های لازم انجام و پاسخ مناسب به عزیزان داده شود.
 
 

 

برچسب ها : کانال ندای سرباز پیام‌رسان ایتا کارکنان وظیفه ارتش