شماره خبر : 28963
منتشر شده در مورخ : ۱۹ دی ۱۴۰۲
ساعت : 9:44
اندونزی با بازیکن لیگ جزیره مقابل ایران

اندونزی با بازیکن لیگ جزیره مقابل ایران

 

آخرین حریف ایران در بازی‌های دوستانه قبل از جام ملت‌های آسیا چندین لژیونر از جمله یک بازیکن ولورهمپتون را در ترکیبش دارد.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در آخرین بازی دوستانه قبل از شروع جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی اندونزی برود.

اندونزی فهرست نفراتش را برای بازی با ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که نام ۲۶ بازیکن در آن دیده می‌شود. نکته جالب اینکه چند بازیکن از این تیم در فوتبال اروپا بازی می‌کنند.

در بین بازیکنان تیم ملی فوتبال اندونزی، نام جاستین هوبنر دیده می‌شود؛ مدافعی که در عضویت ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس است، ولی فعلا در تیم آکادمی این تیم است و بازی رسمی نداشته است. جوردی آمات که در تیم جوهور دارالتعظیم بازی می‌کند نیز بازیکن بزرگ دیگری در این تیم است. او سابقه بازی برای اسپانیول و رایو وایکانو در لالیگا و سوانسی سیتی در لیگ برتر را نیز دارد.

لژیونر‌های دیگر تیم ملی اندونزی، الکان باگوت مدافع ۱۹۶ سانتی‌متری از ایپسویچ تاون، سندی والش مدافع مشلن بلژیک، شاین پاتیناما از وایکینگ نروژ، ایوار جنر از جوانان اوترخت هلند، مارسلینو فردینان از دینزی بلژیک و رافائل استرویک از دن‌هاخ هلند هستند که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتبال اندونزی در ۲ ژانویه یک بازی دوستانه انجام داد و با چهار گل برابر لیبی شکست خورد، اما شین، سرمربی اندونزی نتیجه را کم اهمیت جلوه داد و هدفش را آزمایش بازیکنان جوان و تاکتیک‌های مختلف عنوان کرد.

اندونزی قوی‌ترین ترکیب خود را برای بازی دوم مقابل لیبی در روز جمعه به زمین فرستاد که این تیم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. حالا اندونزی باید سه‌شنبه در آخرین بازی دوستانه به مصاف ایران برود.

اندونزی در بازی اولش در جام ملت‌های آسیا با عراق دیدار خواهد کرد. ژاپن و ویتنام نیز در این گروه حضور دارند. اندونزی چهار بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده، اما نتوانسته از مرحله گروهی عبور کند. این تیم در رده بندی فیفا در رده ۱۴۶ قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان  ورزشی  فوتبال و فوتسال

برچسب ها : لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا