شماره خبر : 2943
منتشر شده در مورخ : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
ساعت : 21:33
حماسه ای دیگر در ادای  تکلیفی دینی و ملّی!

حماسه ای دیگر در ادای  تکلیفی دینی و ملّی!

            
علیرغم حجم بی سابقه تبلیغات منفی و بکارگیری وسیع فضای مجازی برای کم رونق کردن انتخابات و کاهش حضور مردم توسط دشمنان و با وجود تلاش نفوذیهای دشمن برای آزردن مردم و بی انگیزه کردن آنان برای شرکت در انتخابات، ایرانیان سرفراز یکبار دیگر بی اعتنائی خود به یاوه سرائیهای دشمنان و حمایت خود از نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را با حضور در صحنه انتخابات بخوبی نشان دادند و با کنار گذاشتن گلایه های خود از عملکرد دولت مستقر و پذیرش سختی رعایتدستورالعمل های بهداشتی، با پاسخ به ندای امام جامعه، از همان ساعات اوّل رᅢی گیری پای صندوقهای رᅢی حاضر شدند و اگرچه با توجّه به اخلال ان شاء ... غیرعمدی در شروع رای گیری در بعضی شعبه ها، با معطلی های 5 ساعته نیز مواجه شدند، لیکن با صبر و شکیبائی آراء خود را به صندوقها ریختند.
اگرچه تا این لحظه نتایج شمارش آرا نهایی و برنده ها مشخّص نشده اند، اما به طور قطع می توان گفت طبق معمول پیروز اصلی انتخابات ملّت ایران هستند که با شرکت گسترده در این صحنه سرنوشت ساز، ضمن نشان دادن بلوغ فکری و بصیرت خود، نقشه های پیچیده دشمنان خارجی و نفوذیهای داخلی را برای تᅢثیر گذاری بر انتخابات نقش برآب کردند. 
با اعلام نتایج انتخابات، اگر انتخابات به دور دوم کشیده نشود، کشور به مرحله جدیدی وارد خواهد شد، مرحله ای که در آن، باید تمام افراد، گروه‌ها و جناح‌های طرفدار ثبات و امنیت و پیشرفت کشور، صرفنظر از نتیجه انتخابات، بر همکاری و همدلی و هم‌افزائی در پیشبرد امور کشور متمرکز و هم پیمان شوند و کسی که در نهایت به عنوان منتخب مردم زمام امور را در رᅢس قوّه مجریه و یا با عضویت در شوراهای اسلامی شهر و رروستا در هر یک از مناطق کشور در دست می گیرد با عمل به وعده های خود و بهره گیری از بخشهای مثبت برنامه های سایر نامزدها، براساس اولویت به حل مشکلات و رفع تنگناها بپردازد. 
باید از ابتکار صدا و سیما در دادن فرصت های بسیار مناسب به نامزدها جهت ارائه برنامه‌ها و نقطه نظرات خود نیز بار دیگر تقدیر کرد، زیرا در شرایط خاص کرونائی که امکان تبلیغات میدانی و چهره بچهره میسّر نبود با این کار توانست بهترین فرصت را فراهم کند تا نامزدها خود و شخصیّت خود را معرفی و برنامه های خود را ارائه دهند و به مردم نیز فرصت داده شد تا از نامزدها و برنامه هایشان ارزیابی خوبی داشته باشند.
 اما این اقدام صدا و سیما در کنار محاسن فراوان با نواقصی همچون خودداری نامزدها از پاسخگوئی مستقیم و اتهام زنی به سایرین و مانند آن نیز همراه بود و تجارب بدست آمده می تواند شیوه تبلیغات و معرفی نامزدها و کشف اصلح را بکلّی دگرگون کند، خلا احزاب را در معرفی نامزدها تا حدود زیادی مرتفع سازد و نامزدها را از هزینه های مصرفانه و بدهکاری به صاحبان زر و زور نیز بی نیاز کند.  ‌

برچسب ها : حماسه ای دیگر در ادای  تكلیفی دینی و ملّی! انتخابات1400 سرمقاله