شماره خبر : 36390
منتشر شده در مورخ : ۲۹ مهر ۱۴۰۳
ساعت : 13:8
مردی از جنس یحیی

مردی از جنس یحیی


وَ کَأَیِّنْ مِنْ نَبِیٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَما وَهَنُوا لِما أَصابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ ما ضَعُفُوا وَ مَا اسْتَکانُوا وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ‌ 
چه بسیار پیامبرانی که مردان الهی فراوانی به همراه آنها جنگ کردند، آنها هیچگاه در برابر آنچه در راه خدا به آنها می‌رسید سست نشدند، و ناتوان نگردیدند و تن به تسلیم ندادند و خداوند استقامت کنندگان را دوست دارد.
شهادت پرافتخار رهبر، فرمانده شجاع و مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر، یحیی ابراهیم سنوار، رئیس دفتر سیاسیِ حماس را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عج، فرمانده معظّم کل قوا، امت اسلامی و به‌ویژه ملت شریف و مقاوم فلسطین و رزمندگان جبههٔ مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
این شهید بزرگوار که زاده و بزرگ شده اردوگاههایی ست که حاصل ظلم ظالمان و تفرقه در جامعه اسلامی ست، تمام عمر خود را وقف آزادی قدس، فلسطین و فلسطینیان از بند رژیم جعلی و خونخوار صهیون  که ریشه در سیاست های کثیف انگلیس خبیث دارد، کرد. 
یحیی سنوار رهبر شجاع حماس، سلاح در دست، سینه خشاب بر تن، در میدان نبرد تن به تن با ارتش تروریستی اسرائیل، مردانه به شهادت رسید. فرماندهی که به قول معروف شهید حاج قاسم به سربازش نمی گفت برو جنگ، می گفت «بیا جنگ». او در آخرین لحظات عمر شریفش با نوع خاص شهادتش که بسیار غریبانه و مظلومانه در خاک، وطن و خانه خود حادث گردید، آخرین ضربه را بر پیکر پوسیده و رو به زوال صهیون اشغالگر زد و باعث رویش هزاران هزار سنوار دیگر در امت اسلامی شده است.
لحظات آخر عمر یحیی سنوار پرشکوه‌ترین لحظات نزدیک به مرگ یک مرد است.
مردی که تنها و زخمی، نه در داخل تونل‌های زیر زمینی، بلکه بر روی زمین رو در رو با دشمن با تنی مجروح و خسته، با دستی قطع شده و نفس‌هایی به شماره افتاده، در آخرین تلاش برای مبارزه با اشغالگر سرزمینش چوبی را به سمت پهپاد اسرائیلی که به او نزدیک شده است پرت می‌کند و پرده از ذات پلید و مکار دشمنان اسلام بر می دارد و رسوایی آنان را به سران دولت های اسلامی، پیاده نظام فضای مجازی و بوقچی های صهیون در جامعه اسلامی بانگ می زند. دیدیم که او نه مردم مظلوم غزه را سپر خود کرده بود و نه اسیران تجاوزگر جهود را.
 ابو ابراهیم به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت که آن را بهترین هدیهٔ دشمن برای خود می‌دانست، رسید. اما احمق های صهیونیست بدانند جبهه مقاومت با شهادت آن عزیز ضعیف نخواهد شد بلکه خون پاک او در رگ‌های رزمندگان فلسطینی خواهد جوشید و جریان مقاومت فلسطینی را بارورتر، شعله‌ورتر، قدرتمندتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت و این نهضت تا آزادی قدس و پاکسازی آن از نجاست وجود صهیونیست ها ادامه دارد.
ألا لعنة الله على القوم الظالمین وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون والعاقبة للمتقین
حبیب الله نظری

 

برچسب ها : یحیی سنوار رژیم غاصب صهیونیستی فلسطین