شماره خبر : 3799
منتشر شده در مورخ : ۷ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 11:42
تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت انسولین قلمی +فیلم

تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت انسولین قلمی +فیلم

بیماران مبتلا به دیابت جهت دریافت انسولین قلمی می‌توانند تا ۲۰ تیرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رئیس مرکز پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت با تشریح جزئیات نحوه ثبت نام بیماران متقاضی دریافت انسولین قلمی گفت: در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر به نشانی (https://rda.behdasht.gov.ir ) ، اطلاعات بیماران مبتلا به دیابت ثبت شده است و این افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه جهت دریافت انسولین قلمی ثبت نام کنند.

دکتر شاد نوش با بیان اینکه بیمه شدگان بیمه سلامت نیاز به مراجعه حضوری به مراکز دیابت را ندارند اضافه کرد: این افراد با مراجعه به سامانه گفته شده می‌توانند از ثبت کدملی و صحت اطلاعات درج شده خود مطمئن شوند.

وی افزود: طرح ثبت نام بیماران مبتلا به دیابت و متقاضیان دریافت انسولین قلمی، تا ۲۰ تیرماه تمدید شده است و پس از اتمام این موعد، توزیع دارو صرفا به بیماران ثبت نام شده در سامانه (https://rda.behdasht.gov.ir) تعلق خواهد گرفت ، بنابر این از تمامی افراد مشمول این طرح می‌خواهیم جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، برای ثبت اطلاعات خود در این سامانه هرچه سریعتر اقدام کنند.

رئیس مرکز پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت پس از اتمام موعد مقرر توزیع دارو صرفاً به بیماران ثبت شده در این سامانه صورت می‌گیرد.

برچسب ها : انسولین قلمی رئیس مرکز پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت شاد نوش