شماره خبر : 4351
منتشر شده در مورخ : ۲۶ تیر ۱۴۰۰
ساعت : 7:51
کیوسک خدمات غیرحضوری؛ راهنمای استعلام اعتبار دفترچه درمانی

کیوسک خدمات غیرحضوری؛ راهنمای استعلام اعتبار دفترچه درمانی

 

استعلام اعتبار دفترچه های درمانی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری می تواند تا حدی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند.

در دوران کرونا انجام کار‌های اداری به صورت غیر حضوری می‌تواند جلوی گسترش این بیماری را بگیرد. در این گزارش نحوه استعلام اعتبار دفترچه درمانی تامین اجتماعی  به صورت غیر حضوری آموزش داده شده است.

در این سرویس بیمه شدگان یا مستمری بگیران و افراد تحت کفالت آن ها می توانند برخورداری یا عدم برخورداری از حمایت های درمانی سازمان تامین اجتماعی را استعلام کنند.

تمامی بیمه‌شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام و از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند:

روش ۱: مراجعه به سایت medical.tamin.ir، ثبت کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان

روش ۲: شماره‌گیری #۱۴۲۰*۴*، انتخاب گزینه ۱ (استعلام اعتبار درمانی)، ثبت کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان

روش ۳: شماره‌گیری #۱*۱۴۲۰*۴*، ثبت کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان

روش ۴: استفاده از اپلیکیشن موبایل، مراجعه به سایت pwa.tamin.ir، ثبت کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان

روش ۵: شماره‌گیری #۱۶۶۶*، انتخاب گزینه ۱ (استحقاق‌سنجی)، ثبت کدملی و مشاهده وضعیت پوشش بیمه درمان
 

برچسب ها : سازمان تامین اجتماعی کرونا خدمات الکترونیک