شماره خبر : 5058
منتشر شده در مورخ : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
ساعت : 8:25
دانستنیهای کارگری؛ روش پیگیری شکایات کارگران در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف
بسیاری از کارگران روش پیگیری شکایات در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف را نمی دانند و همین امر موجب شده است تا با مشکلاتی مواجه شوند.
اخیرا به دلیل ثبت نام الکترونیکی در در سامانه روابط کار و بررسی شکایات، مقداری زمان نوبت دهی و بررسی شکایتها افزایش پیدا کرده است. افراد میتوانند برای پیگیری موضوع به مرجع رسیدگی به اختلافات کارگران و کارفرمایان یعنی هیئتهای تشخیص و حل اختلاف اداره کار مراجعه کنند.
در صورت عدم دریافت پاسخ می توانند به رئیس هیئت تشخیص و حل اختلاف و مجددا درصورت عدم پاسخگویی مکتوب و از طریق نامه موضوع را با رئیس اداره کار در میان بگذارند. درنهایت می توانند به مدیر کل اداره کار استان مراجعه کرده تا با بازرسی و حراست به نتیجه برسند.
برچسب ها : کارگر اداره کار کارفرما
سیاسی
- سید حسن نصرالله: اسرائیل تاوان سختی خواهد داد/ پشتیبانی لبنان از مقاومت فلسطین ادامه می یابد
- پزشکیان: بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما حرف زور را نخواهیم پذیرفت
- تبدیل «پرنده کرار طرح رسول» به یک «پرنده شبکه پذیر»
- سیاستهای دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل ورزش بینالمللی در بازیهای اخیر محسوس بود
اقتصادی
- واردات خودروهای نو ادامه دارد
- تداوم رشد مثبت فعالیتهای اقتصادی کشور
- وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آییننامه واردات خودروهای کارکرده اصلاح میشود/ در مورد واردت آیفون هنوز مستندی ندارم
- معاون بانک مرکزی خبر داد: تامین ۵۰ همت منابع جدید برای وام ازدواج و فرزندآوری/ ثبتنام متقاضیان شبانهروزی میشود