شماره خبر : 5256
منتشر شده در مورخ : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
ساعت : 19:47
سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رییس جمهور، دقایقی پیش بدون اعلام قبلی در سفر به سیستان و بلوچستان، وارد فرودگاه کنارک شد.

رئیس جمهور در بدو ورود با بیان اینکه هدف از سفرهای استانی آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها است گفت :نسبت به آنچه باید در سیستان و بلوچستان انجام شود، هنوز فاصله داریم

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود : امیدواریم در این دولت گام های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود

رئیسی  گفت : سفرهای استانی برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع آنها، شناخت ظرفیت های اقتصادی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید یکی از برنامه های دولت سیزدهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد :با تلاش مسئولان و پیگیری دولت تلاش خواهیم کرد محرومیت های استان برطرف شود

رئیس جمهور سفر به استانها را یکی از برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیران مناطق و بویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم بویژه فقرا و محرومین در استان ها فعال شود.

گفته شده در این سفر دو روزه تعدادی وزیران دولت سیزدهم، اقای رییسی را همراهی می کنند و قرار است پس از بازدید از برخی مناطق کنارک و چابهار از مناطق مختلف استان بازدید کنند.

رییس جمهوری در بدو ورود از اسکله بندر کنارک دیدن کرد و قرار است از مناطق حاشیه ای چابهار بازدید و سپس در جلسه ای با حضور هیات همراه و مدیران سیستان بلوچستان در سالن منطقه ازاد چابهار شرکت کند.
 خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان 

برچسب ها : حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی سیستان و بلوچستان رییس جمهور