شماره خبر : 56589
منتشر شده در مورخ : سه شنبه 5 خرداد 1405
ساعت : 11:20
اعتراف آمریکا به نقض آتش‌بس با ایران

اعتراف آمریکا به نقض آتش‌بس با ایران

 

سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با ایران اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - «تیم هاکینز» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا بامداد سه‌شنبه به نقض آتش‌بس با جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرد.

هاکینز در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» مدعی شد: «ما روز دوشنبه حملاتی را در جنوب ایران برای دفاع از خود انجام دادیم. این حملات، موشک‌انداز‌ها و قایق‌هایی را که سعی در مین‌گذاری داشتند، هدف قرار داد».

وی سپس ادعا کرد: «ما در طول آتش‌بس جاری، ضمن اعمال خویشتن‌داری، به دفاع از نیرو‌های خود ادامه می‌دهیم».

سخنگوی سازمان تروریستی سنتکام با ادعای اینکه آتش‌بس با ایران از بین نرفته، افزود: «ما یک سایت موشک زمین به هوا (سام) در بندرعباس را پس از هدف قرار دادن جنگنده‌هایمان، بمباران کردیم».

همزمان شبکه «الجزیره» به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «ایران طی ۲۴ ساعت گذشته تلاش کرد به نیرو‌های آمریکایی حمله کند. حملات ایران هیچ آسیبی به نیرو‌های آمریکایی وارد نکرده است».

برچسب ها : فرمانده سنتکام نقض آتس بس آمریکا