مردم هشدارهای دامپزشکی را جدی بگیرند/ شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال با مراقبت های بهداشتی گزارشی از تلفات انسانی نداشتیم که امیدواریم با رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی به مردم، بیماری به حداقل برسد.
باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزاده محبی - علیرضا رفیعی رئیس سازمان دامپزشکی گفت: همه ساله بیماری تب کریمه کنگو در کشور توسط وزارت بهداشت گزارش می شود که متاسفانه تعدادی از هموطنان به این ویروس مبتلا می شوند.
به گفته وی، امسال با مراقبت های بهداشتی گزارشی از تلفات انسانی نداشتیم که امیدواریم با رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی به مردم، بیماری به حداقل برسد.
رفیعی پور با اشاره به واردات تخم مرغ و گوشت قرمز بیان کرد: واردات اقلامی تخم مرغ مربوط به تخم مرغ نطفه دار جوجه گوشتی است و باید با تخم مرغ خوراکی از یکدیگر تفکیک کرد، اما واردات گوشت قرمز به طور مرتب از کشور پاکستان وارد کشور شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: از مردم و تولیدکنندگان تقاضا داریم که در فصول گرم سال شرایط نگه داری را رعایت کنند تا منجر به فساد محصول و انتقال عوامل بیماری زا نشود.
وی گفت: طی ۲ ماه گذشته هیچ یک از بیماری های استراتژیک حوزه دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل تولیدکنندگان را درگیر نکرده است که این امر به پایداری تولیدو منافعی که به تولیدکنندگان می رسد کمک کرده است.
برچسب ها : دامپزشکی فصل گرما تب کریمه کنگو
در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه؛ رهبر معظم انقلاب: احقاق حقوق تضعیفشده ملت ایران باید پیگیری شود
- عراقچی: هیچ نهاد یا کشور دیگری در مورد مدیریت تنگه هرمز جز ایران مسئولیتی ندارد
- نماینده کنگره: اگر ترامپ حملات به ایران را متوقف نکند، از او شکایت میکنیم
- با محکوم کردن نقض مجدد تفاهم خاتمه جنگ توسط آمریکا؛ وزارت خارجه: رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست
- ادعای نتانیاهو درباره ادامه اشغالگری بر اساس چارچوب توافق شده با دولت لبنان
- آغاز خدماترسانی مواکب به زائران از دهم ماه صفر در مرزهای خوزستان
- خوزستان در آستانه دو حماسه بزرگ/ از تشییع باشکوه رهبر شهید انقلاب تا میزبانی میلیونی زائران اربعین حسینی/ اربعین امسال باشکوهتر از همیشه
- استخدام دولتی با فرمول جدید؛ رفیعزاده توضیح داد
- تصویب طرح جامع ویژه کوتعبدالله در شورای برنامهریزی خوزستان
