شماره خبر : 56711
منتشر شده در مورخ : دوشنبه 11 خرداد 1405
ساعت : 11:34
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مبدا تجاوز به دکل مخابراتی جزیره سیریک هدف قرار گرفت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: مبدا تجاوز به دکل مخابراتی جزیره سیریک هدف قرار گرفت

 

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیره سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.

به گزارش ایسنا، نیروی هوافضای سپاه اخطار داد در صورت تکرار تجاوز، پاسخ کاملاً متفاوت خواهد بود و مسئولیت آن به عهده رژیم متجاوز و کودک کش آمریکا است.

 

برچسب ها : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزیره سیریک ایران