شماره خبر : 10091
منتشر شده در مورخ : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 13:55
ثبت‌نام طرح ازدواج آسمانی به مناسبت ماه رمضان در خوزستان

ثبت‌نام طرح ازدواج آسمانی به مناسبت ماه رمضان در خوزستان

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز به مناسبت ماه مبارک رمضان، ثبت نام طرح ازدواج آسمانی برای زوج‌های کم بضاعت را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز  گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان رامهرمز چند ماه است که طرح ازدواج آسمانی را در شهرستان آغاز کرده است. ما در این طرح تلاش کرده‌ایم کالا‌های اساسی ایرانی و ضمانت دار، برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها تهیه کنیم و متقاضیان با ثبت نام در این طرح، می‌توانند این کالا‌ها را با مبلغی کمتر از قیمت بازار تهیه کنند.

مجید قنواتی توضیح داد: این طرح دو نمونه دارد که طرح ۱ شامل ۱۲ قلم به قیمت ۱۴ میلیون تومان و طرح ۲ شامل ۱۶ قلم به قیمت ۱۸ میلیون تومان است. در این طرح فرصتی را فراهم کرده‌ایم تا کالای ایرانی به دست مردم برسد. هیچ محدودیتی برای استفاده از این طرح وجود ندارد و افراد متقاضی از سایر استان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی گفت: این جهیزیه شامل کالا‌های اساسی، چون ماشین لباس‌شویی، یخچال فریزر، جاروبرقی، چای ساز، اجاق گاز، فرش، اتو، ظروف آشپزخانه و کالای خواب و ... است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز گفت: الحمدالله این قرارگاه در سال گذشته با مشارکت مردم و خیرین ۱۰۰ سرویس جهیزیه را در سطح شهرستان رامهرمز و سایر شهر‌های همجوار توزیع کرده است و با توجه به درخواست مکرر مردمی مبنی بر اجرای مجدد این طرح، به مناسبت ماه مبارک رمضان، مجددا ثبت نام متقاضیان جدید را شروع کرده‌ایم و ان شاءالله در روز عید سعید فطر این جهیزیه‌ها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قنواتی گفت: متقاضیان برای اطلاع کامل از شرایط و حصول اطمینان کافی با مددکاران این قرارگاه: ۰۹۳۰۷۸۵۶۶۹۶ و ۰۹۳۹۹۹۰۰۲۹۷ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها : ماه رمضان در خوزستان ازدواج آسمانی ازدواج