شماره خبر : 10126
منتشر شده در مورخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 9:38
جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می‌شود

جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد در اهواز برگزار می‌شود

 سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان قصد داریم با پشتوان خیران و مردم نوع‌دوست، زمینه آزادی مادران زندانی جرایم مالی غیرعمد را برگزار کنیم.
مریم مراداسکندری از آزادی زندانیان زن با جرایم غیرعمد در اهواز خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف جرایم غیر عمد و عمدتا مالی در پشت میله های زندان به سر می برند. بسیاری از آنان در جرم رخ داده  هیچ نقشی ندارند و تنها به دلیل اعتماد به نزدیکان خود، فشارهای اقتصادی، پیشامد و بی‌تدبیری امروز در بند هستند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت ماه مبارک رمضان زمینه آزادی آن ها را فراهم کنیم.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه این زندانیان جهت بازگشت به کانون خانواده نیاز به حمایت دارند گفت: برنامه‌ جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد برگزار می گردد که امیدواریم بتوانیم کمک‌های خوبی جمع آوری نماییم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.
سرپرست امور بانوان ‌وخانواده استانداری با تاکید به اینکه می‌توان با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و کمک خیران نیک‌اندیش تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد، افزود:  با آزادی این افراد می‌توان از دوری مادران از فرزندان و بروز آسیب به خانواده‌ها پیشگیری کرد.
انتهای پیام
 

 

برچسب ها : جشن گلریزان ویژه آزادی مادران زندانی جرائم مالی غیرعمد اهواز