شماره خبر : 10154
منتشر شده در مورخ : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 13:22
برگزاری راهپیمایی روز قدس در خوزستان

برگزاری راهپیمایی روز قدس در خوزستان

راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: هرسال که پیش می‌رویم شرایط منطقه و موضوع فلسطین مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را باید با جدیت دنبال کنیم.

نجاتی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زمینه‌ساز حضور ملت‌های مسلمان در میدان دفاع از سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد، تصریح کرد: امروز می‌بینیم که همه ملت‌ها در حمایت از فلسطین به میدان آمده‌اند که این خود یکی از دستاورد‌های امام‌خمینی (ره) در بیداری و آگاهی‌بخشی به ملت‌ها است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت:هر جامعه و حکومتی که نامشروع باشد و به ملت اینچنینی ظلم کند، چیزی جز نیستی و نابودی نصیبش نخواهد شد.

نجاتی با تأکید بر ضرورت پیگیری و انجام راهپیمایی روز قدس بیان داشت: این راهپیمایی‌ها لازم است، اما کافی نیست، باید اندیشه، اما راحل و مقام معظم رهبری را در خصوص از بین رفتن این رژیم دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی‌های پرشوری را در روز قدس برگزار می‌کند و در طول سال نیز برنامه‌هایی را به صورت جدی در دستور کار دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: کمترین کاری که ما می‌توانیم در استان خوزستان و شهر اهواز انجام دهیم اینکه راهپیمایی روز قدس را برگزار کنیم.

نجاتی پیرامون برگزاری راهپیمایی روز قدس ادامه داد: در برگزاری راهپیمایی روز قدس براساس مصوبات ستاد ملی عمل خواهیم کرد و آن‌چیزی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس یکی از راهپیمایی‌های راهبردی ما خواهد بود؛ چرا که همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به فرمانداران و بخشداران استان ابراز داشت:فرمانداران و بخشداران برنامه روز قدس را به بهترین شکل ممکن با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند تا شرایط برای حضور مردم تسهیل شود.

نجاتی گفت: سازمان اتوبوسرانی دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده را برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی امسال اظهار داشت:مسیر راهپیمایی روز قدس از ٢٢ بهمن کوتاه‌تر خواهد بود، این جریان از خیابان امام غربی آغاز خواهد شد تا مردم به نمازجمعه برسند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به مسئولان صدا و سیما بیان داشت: صدا و سیما با ساخت برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیون در جهت تشریح اهداف دشمن برای مردم، عنوان داشت: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روز‌ها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

وی در پایان گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها مختص به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیست و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها : راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس در خوزستان خوزستان