شماره خبر : 10246
منتشر شده در مورخ : ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
ساعت : 13:49
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان: با "تاخیر در دریافت واکسن" برخورد می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان: با "تاخیر در دریافت واکسن" برخورد می‌شود


  فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به تاخیر یک میلیون و ۳۰۰ هزار خوزستانی در تزریق دوز سوم واکسن‏، خواستار برخورد با کارکنانی که در دریافت واکسن تاخیر دارند، شد.
ولی‌الله حیاتی در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۳۰ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با کرونا مهم‌ترین و نخستین مساله واکسیناسیون است؛ بر اساس آمارهای اعلام شده بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در تزریق دوز سوم واکسن تاخیر دارند که باید این افراد واکسن را تزریق کنند.
به گزارش ایسنا‏، وی با تاکید بر تکمیل پوشش واکسیناسیون کارکنان دولت‏، افزود: از هفته آینده پیشنهادات ارائه شده به منظور افزایش پوشش واکسیناسیون‏ در ستاد استانی مدیریت کرونا مصوب می‌شوند و اقدامات برای برخورد با این افراد (کارکنان دولت) بر اساس مصوبات انجام خواهد شد.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بازگشایی‌ها به منزله پایان کرونا نیست؛ همچنان کرونا در کمین است و باید پروتکل‌های بهداشتی دقیق رعایت شوند.
حیاتی افزود: عمده مشکل در دفاتر اسناد رسمی مشکلات مربوط به تهویه است‏ و اداره‌کل ثبت اسناد خوزستان دو هفته مهلت دارد که پروتکل‌های بهداشتی را در این دفاتر ارتقا دهد.
وی گفت: آموزش و پرورش نیز باید فرهنگیان یا دانش‌آموزانی که در تزریق دوزهای بعدی تاخیر داشته‌اند‏ را برای دریافت واکسن ترغیب کند. از طرح شهید سلیمانی نیز باید پشتیبانی شود.

 

برچسب ها : واکسن کرونا کرونا در ایران کروناویروس خوزستان