شماره خبر : 10450
منتشر شده در مورخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
ساعت : 9:54
فعالیت مراکز واکسیناسیون و نمونه‌گیری کرونا در اهواز

فعالیت مراکز واکسیناسیون و نمونه‌گیری کرونا در اهواز

 

ارائه خدمات واکسیناسیون و نمونه‌گیری کرونا در مراکز جامع سلامت شهری در غرب اهواز در تعطیلات عید فطر همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز امروز، سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در بازدید از نحوه ارائه خدمات واکسیناسیون و نمونه گیری کرونا در مراکز زیرپوشش بهداشت غرب اهواز گفت: این مراکز در روز‌های تعطیل عید فطر فعال هستند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

شایسته شمی پور با بیان اینکه در ابتدای آغاز همه گیری بیماری کووید-۱۹، تصور مدیریت شیوع آن غیرقابل باور بود، افزود: اگر مردم واکسیناسیون و شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی نمی‌گرفتند، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد، بنابراین انتظار داریم عموم مردم رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی و واکسیناسیون را سرلوحه همه امور خود قرار دهند.

وی همراهی مردم را عامل کنترل این بیماری دانست و ادامه داد: هر فرد به همان اندازه که در انتشار بیماری به عنوان یک منبع انتقال مهم است، در قطع زنجیره انتقال نیز نقش اساسی دارد.

شمی پور وجه اشتراک پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار را رعایت شیوه نامه‌های ساده بهداشتی عنوان کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که هنوز خطر خیز مجدد بیماری وجود دارد و لازم است حداقل ۳ نوبت واکسن کرونا تزریق شود.

به گفته سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز؛ جهت رفاه حال شهروندان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۵ واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد و شماره ۱۰ واقع در خیابان امنیت فرهنگ شهر، حتی در تعطیلات عید سعید فطر خدمات نمونه گیری کرونا از ساعت ۸ تا ۱۴ و واکسیناسیون کرونا از ساعت ۸ تا ۱۸ را ارائه می‌کنند.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها : واکسیناسیون و نمونه‌گیری کرونا در اهواز واکسن کرونا اهواز خوزستان