شماره خبر : 10453
منتشر شده در مورخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
ساعت : 13:46
تکذیب افزایش قیمت آرد و نان در خوزستان

تکذیب افزایش قیمت آرد و نان در خوزستان

 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان: قیمت آرد و نان در استان افزایش نداشته و ذخیره آرد در انبارها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، امید جهان نژادیان با اشاره به اینکه گندم، آرد و نان بیشترین یارانه را به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر گندم با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی خرید، ۱۲ هزار تومان خریداری و با قیمت ۶۶۵ تومان در اختیار کارخانه‌های تولید آرد استان به میزان تامین نان مورد نیاز مردم قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه آرد تولید شده به قیمت هر کیلوگرم ۸۵۰ تومان به دست نانوایان در سطح استان می‌رسد، افزود: دولت به منظور جلوگیری از انحراف گندم ارزان قیمت، عرضه خارج از شبکه، استفاده نامتعارف و مبادی غیرضروری، نرخ آرد را واقعی سازی کرد و تصمیم گرفت گندم صنف و صنعت را از حالت یارانه‌ای خارج کند.

جهان نژادیان ادامه داد: در روز‌های گذشته آرد مخصوص نانوایی‌های فانتزی و نان‌های حجیم از سبد حمایتی دولت خارج شد و به به گندم و آرد آن یارانه تعلق نمی‌گیرد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه نرخ نان‌های سنتی، لواش و تافتون هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: آرد به میزان کافی وجود دارد و همکاران در اداره غله و سایر نهاد‌های تامین کننده آرد حتی در روز‌های تعطیل حضور دارند و پاسخگو هستند.

برچسب ها : آرد نان خوزستان