شماره خبر : 10678
منتشر شده در مورخ : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
ساعت : 13:1
خرید بیش از یک میلیون تن گندم در خوزستان/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان

خرید بیش از یک میلیون تن گندم در خوزستان/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان

 

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه خرید محصول کلزا در استان در حال حاضر به پایان رسیده است، گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۴۱ هزار تن گندم خریداری شده است.

امید جهان نژادیان در گفت ‌و گو با ایسنا با بیان اینکه خرید محصول گندم هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون یک میلیون و ۱۴۱هزار تن گندم خریداری شده است و و پیش‌بینی می‌شود یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن گندم خریداری شود.

وی افزود: از آغاز فصل برداشت کلزا، ۷۶ هزار و ۶۶۹ تن محصول کلزا خریداری شده و خرید این محصول در حال حاضر به پایان رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به اینکه در مجموع ۱۵۲ مرکز برای خرید محصول گندم و کلزا در استان وجود دارد، گفت: در کل برای محصول گندم ۱۰۶ مرکز و برای محصول کلزا ۴۶ مرکز خرید آماده شده بود.

جهان نژادیان در خصوص پرداخت وجوه خرید کشاورزان عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد وجوه خرید کشاورزان پرداخت شده است و مابقی آن در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه وجوه خرید کشاورزان از سوی مرکز پرداخت می‌شود و در حال پیگیری این مساله هستیم، افزود: تقاضا داریم مطالبات کشاورزان هر چه سریع‌تر پرداخت شود که استاندار نیز در حال پیگیری این مساله است.

انتهای پیام

برچسب ها : کلزا خرید تضمینی گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان