شماره خبر : 10951
منتشر شده در مورخ : ۷ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 12:56
شکستن رکورد ۱۰ ساله تولید ام. دی. اف نیشکر خوزستان

شکستن رکورد ۱۰ ساله تولید ام. دی. اف نیشکر خوزستان

 

با تولید بیش از ۸۳ هزار ورق در اردیبهشت ماه امسال، رکورد ۱۰ ساله تولید ام. دی. اف شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب، ضمن اشاره به شکسته شدن رکورد تولید ام. دی. اف با تولید ۸۳ هزار و ۶۰۰ ورق در اردیبهشت ماه (ظرفیت ۱۰۲ درصدی ماهیانه)، بیان داشت : هدف رسیدن به ظرفیت ۱۴۵ درصدی اسمی کارخانه است که تا پایان شهریورماه محقق خواهد شد.

پرویز نورمحمدی افزود:کیفیت ام. دی. اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام. دی. اف است صادر می‌شود و برند این شرکت خریداران زیادی دارد.

وی اظهار داشت: شرکت لوح سبز، برآمده از علم و تکنولوژی است و  در سالی که مزیّن به شعار تولیدِ دانش‌بنیان شده است،با افزایش تولید و کیفیت، سهم بیشتری از بازار داخلی و خارجی را از آن خود خواهد کرد.

این شرکت بزرگترین تولیدکننده تخته ام. دی. اف از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

لوح سبز جنوب در دل کشت و صنعت امام خمینی (ره) قرار گرفته و با افتتاح آن در دهه ۹۰، پسماند نیشکر به جای سوختن، به ثروتی برای ساختن مبدل شده است.

لوح سبز جنوب یکی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر است که حالا محصولاتش به عنوان یک برندِ معتبر جهانی به بیش از ۱۲ کشور صادر می‌شود و توانسته با استفاده از باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایجاد کند.

 

برچسب ها : ام. دی. اف نیشکر خوزستان ام. دی. اف نیشکر خوزستان