شماره خبر : 10993
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 13:13
اجرای طرح واکنش سریع طوس در راه‌های خوزستان

اجرای طرح واکنش سریع طوس در راه‌های خوزستان

 

طرح واکنش سریع طوس در طول راه‌های خوزستان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، مرتضی بهداروندی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، سالروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و میلاد امام رضا (ع) و تحقق شعار این روز‌های مبارک با عنوان "خدمت کریمانه، جهاد عالمانه"، از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد امسال، شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع طوس اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح، هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد دارند، می‌توانند مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن دارند را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

بهداروندی می‌گوید: موضوع‌های قابل گزارش در فاز اول اجرای طرح، لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شست و شوی علائم و تابلو‌های ایمنی موجود و پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه راه‌ها هستند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، رفع نقص و عیب از تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز و ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها را دیگر موارد قابل گزارش برشمرد.

 هدف از اجرای طرح واکنش سریع طوس را ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیاز‌های ضروری تامین ایمنی راه‌ها و به منظور افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد.


منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها : راه‌های خوزستان خوزستان مرتضی بهداروندی