شماره خبر : 11002
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 16:17
تسریع اجرای پروژه‌های برق شمال خوزستان برای تابستان

تسریع اجرای پروژه‌های برق شمال خوزستان برای تابستان

 

پروژه های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در شهر‌های دزفول، اندیمشک، شوش و کرخه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پروژه‌های در حال احداث امور بهره‌برداری ناحیه شمال این شرکت در شهر‌های دزفول، اندیمشک، شوش و کرخه با هدف رفع موانع و تسریع در بهره‌برداری از آن‌ها بازدید کرد.

محمود دشت‌بزرگ گفت : در بازدید از پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت آهودشت در شهرستان کرخه مقرر شد برای تعدیل بار ترانس این پست، یک ترانس موبیل ۱۲ مگاولت آمپری اضافه شود.

وی افزود : در بازدید از پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت عبدالخان نیز بنا شد که یک فیدر ۳۳ کیلوولت برای تعدیل بار ترانس این پست احداث شود و در پست برق اصلی هفت تپه نیز افزایش ظرفیت یکی از ترانس‌های آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و معاونین این شرکت همچنین از پروژه پست در حال احداث ۲۳۰ به ۱۳۲ کیلوولت سبزآب در اندیمشک بازدید و با بررسی موانع و مشکلات موجود بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کردند.

بازدید از خطوط نیروگاه دوکوهه اندیمشک به پست برق سبزآب و نیروگاه دوکوهه به خطوط برق هفت تپه و شوش، از دیگر محور‌های سفر محمود دشت‌بزرگ به شوش بوده است.

هدف از این بازدید‌ها که به صورت دوره‌ای از نواحی بهره‌برداری انجام می‌شود، آماده‌سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برای عبور موفق و بدون تنش از تابستان پیش‌رو است.

برچسب ها : برق تابستان تسریع اجرای پروژه‌های برق شمال خوزستان