شماره خبر : 11003
منتشر شده در مورخ : ۹ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 16:35
یک مرکز توزیع دارو در اهواز راه‌اندازی شد

یک مرکز توزیع دارو در اهواز راه‌اندازی شد

 

 مرکز جدید توزیع داروی شرکت آدورا طب در شهر اهواز با هدف تسریع در فرآیند توزیع عادلانه دارو و پوشش‌ حداکثری داروخانه های خوزستان روز دوشنبه با حضور جمعی از مدیران و مسوولان استانی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت آدوراطب در حاشیه راه اندازی این مرکز به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت در راستای توزیع باکیفیت، سریع و عادلانه دارو اقدام به ساخت مرکز توزیع کاملا مدرن و پیشرفته مبتنی بر استانداردهای روز دنیا در اهواز کرده است.

محسن فیاض دستجردی افزود: با راه اندازی مرکز توزیع دارو در اهواز، شرکت آدوراطب بیش از ۵۰۰ قلم از انواع دارو و تجهیزات درمانی در تمام خوزستان، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان ثبت درخواست به مراکز درمانی و داروخانه‌ها تحویل خواهد داد.

وی ادامه داد: مرکز توزیع داروی اهواز یکی از پیشرفته‌ترین مراکز توزیع شرکت آدوراطب است که در زمینی به مساحت ۴.۴ هزار مترمربع با ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای اداری و انبار ساخته شده است.

فیاض دستجردی گفت: انبار این مرکز بیش از ۹۳۲ پالت از انواع دارو گنجایش دارد؛ این مرکز در مدت ۲ سال به بهره برداری رسید و دارای ناوگان جدید و مجهز به تمامی تجهیزات روز و استاندارد توزیع با کیفیت دارو است.

مدیرعامل شرکت آدورا طب با اشاره به اهمیت مسایل زیست محیطی بیان کرد: این شرکت دوستدار محیط زیست است و در این راستا، تمام سیستم‌ تهویه مطبوع، اسپلیت‌ها و سردخانه در انبار آن، از نوع گاز مُبَرد R۴۰۷ و R۴۱۰ است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز برای ۴۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی داشته که همه آنها بومی هستند و فرصت های فراوانی را برای اشتغال زایی غیرمستقیم فراهم کرده است.

فیاض دستجردی بیان کرد: گروه کوبل گروهی سلامت محور است که ارتقای سطح سلامت جامعه را رسالت خود قرار داده است؛ این گروه شامل شرکت‌های آدوراطب در بخش توزیع دارو، داروسازی دکتر عبیدی و کوبل دارو در بخش تولید و تامین داروی باکیفیت است.

مدیرعامل شرکت آدورا طب اضافه کرد: روزانه بیش از ۵/۴ میلیون بیمار مبتلا به بیماری های غیر واگیر و سالانه بیش از ۸۰ میلیون از علایم بیماری حاد توسط داروهای این گروه مورد درمان و التیام قرار می گیرند و این شرکت تلاش دارد تا با اتکا بر اعتماد پزشکان، داروسازان و بیماران، داروی باکیفیت تولید و توزیع کند و با ارایه راهکارهای نوین درمانی در کنار کادر درمان، سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد اما، چرخه کامل دارو (یعنی تامین، تولید و توزیع دارو) بدون توجه به کیفیت توزیع دارو امکان پذیر نیست.

دکتر سیدکریم حسینی یکی از نمایندگان مردم اهواز، باویف کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: شرکت آدوراطب می تواند به رفع محدودیت های مربوط به حوزه دارو برای مردم خوزستان کمک بسیاری کند و ما قدردان مسوولان این شرکت برای افتتاح مرکز توزیع اهواز و اشتغال زایی برای مردم استان هستیم.

دکتر رضا گنجی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز گفت: این اقدام شایسته شرکت آدوراطب، نقطه عطفی برای حضور دیگر شرکت های خصوصی در خوزستان است تا با مشارکت فعالان حوزه‌های مختلف، از محرومیت های استان کاسته شود.

شرکت پخش سراسری آدوراطب (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و با هدف توزیع و فروش کالاهای دارویی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد. آدوراطب به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی توزیع کننده محصولات دارویی و چهارمین شرکت برتر این صنعت، با ۲۵ مرکز توزیع در سطح کشور و ارایه خدمات به بیش از ۱۲ هزار داروخانه و مرکز درمانی، برای توزیع مناسب دارو، مشغول فعالیت است.

برچسب ها : دکتر عبیدی خوزستان اهواز