شماره خبر : 11025
منتشر شده در مورخ : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 12:41
کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از تولید آثار پژوهشی حمایت می‌کند

کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از تولید آثار پژوهشی حمایت می‌کند

 

 مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: این کمیته از تولید آثار علمی و پژوهشی دستگاه‌های مختلف و دانشجویان حمایت مالی می‌کند.

لفته میاحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در راستای پیشبرد ماموریت های سازمانی، مساله یابی و حل مسایل این نهاد و انجام ماموریت های سازمانی، از تولید آثار علمی و پژوهشی دانشجویان، طلاب و پژوهشگران برای پیشبرد اهداف این نهاد حمایت می‌کند.
وی گفت: از تمامی اساتید، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، طلاب حوزه‌های علمیه (سطوح معادل کارشناسی ارشد و دکتری) و پژوهشگران دعوت می‌شود تا در زمینه انجام پژوهش‌های مرتبط با فعالیت‌ها و ماموریت‌های این نهاد حمایتی اقدام به ارایه درخواست و آثار علمی خود اعم از پایان نامه، رساله، کتاب و مقاله کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و پژوهش، کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: کمیته امداد برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی مددجویان به ویژه در حوزه اشتغال دارد و برای انجام این طرح‌ها و بهبود شرایط در خوزستان دست یاری به سوی پژوهشگران برای تولید آثار علمی و پژوهشی دراز می‌کنیم.

حدود ۱۳۰ هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان هستند. 

یکی از طرح‌های این نهاد ایجاد اشتغال برای مددجویان و جوانان نیازمند کار در خوزستان است که امسال متعهد به ایجاد ۳۰ هزار شغل شده است.

برچسب ها : پژوهش کمیته امداد امام خمینی خوزستان