شماره خبر : 11069
منتشر شده در مورخ : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 12:50
آغاز طرح طوس در خوزستان؛ مردم مشکلات راه‌ها را به سامانه سامانه ۱۴۱ گزارش کنند

آغاز طرح طوس در خوزستان؛ مردم مشکلات راه‌ها را به سامانه سامانه ۱۴۱ گزارش کنند

 

 سرپرست معاونت‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اجرای شبکه همراهان مردمی دولت با عنوان طرح طوس گفت:مردم مشکلات راه‌ها را به سامانه ۱۴۱ استان گزارش دهند.

مرتضی بهداروندی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:اجرای شبکه همیاران مردمی دولت و طرح طوس به مناسبت دهه کرامت از روز گذشته همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند تا سالروز ولادت امام رضا(ع) مشکلات ایمنی راه های خوزستان را به سامانه ۱۴۱ گزارش کنند، افزود: مطالبات مردمی در بخش‌های لکه گیری، اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی، پاکسازی اجسام زاید در سطح و شانه راه‌ها، رفع نواقص تابلو علایم و تجهیزات ایمنی، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علامت کافی، رفع نقص حغاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه، و انسداد جاده‌ها پس از ثبت در این سامانه، توسط راهداران بررسی و اقدامات لازم انجام می شود.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: شماره تماس گیرنده به منظور بررسی بهتر مشکلات مطرح شده، ثبت می‌شود تا در صورت لزوم با مخاطب تماس برقرار شود.

بهداروندی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته اعتبارات خوبی برای راه‌های خوزستان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر گرفته شده است و با توجه به برگزاری آیین اربعین حسینی(ع)، در شاخص‌های مهم از جمله راه‌ها، نگاه ویژه‌ای به این استان شده است.

برچسب ها : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اهواز