شماره خبر : 11221
منتشر شده در مورخ : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 10:24
طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان به کجا رسید؟

طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان به کجا رسید؟

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن و رسیدگی به درخواست‌ها را تشریح کرد.

محمدحسین پناهی فر گفت: فرایند پالایش حدود ۸۰ درصد از ثبت نام شدگان انجام شده است. طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان به کجا رسید؟

او می گوید: متقاضیان باید بخش مشاهده درخواست موجود در کارتابل شخصی خود را به صرت مستمر رصد و پیگیری کنند و از آخرین وضعیت ثبت نام خود مطلع شوند.

به گفته او کسانیکه پیامک احراز هویت، تکمیل بارگذاری مدارک و یا واریز وجه اولیه دریافت کرده اند، ولی در مدت زمان مقرر اقدامی انجام نداده اند، به صورت خودکار در سیستم رد درخواست شده اند.

پناهی فر گفت: برای تعداد محدودی از افراد تا به امروز پیامکی ارسال نشده است، و تا هفته آینده پیامک با محتوا‌های یاد شده ارسال خواهد شد، ضمن اینکه در کارتابل شخصی خود می‌توانند وضعیت خود را رصد کرده و کار‌های لازم را برای استمرار درخواست رصد کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: هر ۳ یا ۴ ماه یکبار باید متقاضیان ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان واریز کنند و پیش بینی می‌شود هر نفر حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون باید پرداختی داشته باشد، البته با توجه به تورم ها، نمی‌توان وجه قطعی را پیش بینی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان  خوزستان  اهواز

برچسب ها : ساخت و ساز مسکن ملی مسکن