شماره خبر : 11277
منتشر شده در مورخ : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 12:13
مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان گلستان اهواز مرخص شد

مصدوم حادثه متروپل از بیمارستان گلستان اهواز مرخص شد

 

  رئیس بیمارستان گلستان اهواز از ترخیص مصدوم حادثه متروپل خبر داد.

دکتر میثم معزی اظهار کرد: روز گذشته (۱۹ خردادماه) با تلاش مداوم و شبانه‌روزی مسئولین، پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، "فاطمه قاسمی خانقاه"، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: با تأکید مؤکد ریاست دانشگاه و پیگیری شبانه‌روزی معاونت درمان دانشگاه، از بدو ورود این بیمار و اختصاص سرویس مراقبت‌های ویژه، اقدامات، هماهنگی و مشاوره‌های لازم گروه‌های مختلف پزشکی انجام شد و بنا به نیازسنجی اساتید گروه نفرولوژی، جهت احیای فعالیت کلیه‌ها، پس از کاتتر گذاری، همودیالیز و دارو درمانی در دستور کار قرار گرفت.

وی تأکید کرد: خوشبختانه این بیمار با گذشت حدود ۲۰ روز تلاش بی‌وقفه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان گلستان، با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد. 

برچسب ها : استانی-اجتماعی اخبار اجتماعی - خوزستان ریزش ساختمان مترو پل آبادان درمان