شماره خبر : 11396
منتشر شده در مورخ : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 11:50
رتبه برتر نشاط نوروزی با کتاب برای خوزستان

رتبه برتر نشاط نوروزی با کتاب برای خوزستان

 

سرپرست معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در دومین پویش ملی کتاب‌خوانی نشاط نوروزی با کتاب، استان خوزستان با بیشترین تعداد ارسالی آثار به دبیرخانه مرکزی، توانست رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش ایسنا، مهرانگیز بحیرایی هدف از این پویش را استفاده از فراغت به وجود آمده در ایام تعطیلات در خانه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت موجود در فضای مجازی برای ترویج کتاب‌خوانی بیان کرد.

 وی افزود: این پویش به دنبال ایجاد انگیزه برای معرفی ارزش‌ها، آیین‌ها ، سنت‌ها، و زیست بوم مختلف ایران بود و شرکت‌کنندگان باید از طریق خوانش کتاب بتوانند آن را در قالب یک کلیپ ویدیویی کوتاه تا دو و نیم دقیقه (۱۵۰ثانیه) معرفی کرده یا نظرشان را ارایه دهند.

بحیرایی بیان کرد: این پویش به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

سرپرست معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه خوزستان پس از مازندران با ارسال تعداد ۱۵۴ اثر به دبیرخانه توانست به عنوان برتر دست یابد اظهار کرد: از بین ۱۵۴ آثار ارسالی از خوزستان ۲۵ اثر به مرحله پایانی این پویش راه یافت.

وی یادآورشد: رامهرمز با ۲۱ شرکت کننده و بهبهان با چهار متقاضی به ترتیب در این رده قرار گرفتند.

 

برچسب ها : استانی-فرهنگی و هنری اخبار فرهنگی و هنری - خوزستان کتابخوانی پویش