شماره خبر : 11628
منتشر شده در مورخ : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ساعت : 15:4
واحدهای صنفی متخلف در خوزستان به مردم معرفی و یا پلمب می‌شوند

واحدهای صنفی متخلف در خوزستان به مردم معرفی و یا پلمب می‌شوند

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: واحدهای صنفی متخلف هر هفته با نصب بنر به مردم معرفی و یا پلمب می‌شوند.

نعمت اله بیرانوندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح از هفته جاری در خوزستان آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت. تاکنون ۳۰ واحد متخلف صنفی در خوزستان شناسایی و این طرح برای آنها عملیاتی شده است.

وی گفت: در صورت ابلاغ سازمان تعزیرات حکومتی این طرح در خوزستان تمدید خواهد شد.

بیرانوندی ادامه داد: این طرح برای همه صنوف و خدمات اعمال می شود و بیشتر برای متخلفانی که در اجرای حکم مقاومت کرده و تخلف خود را تکرار می‌کنند اعمال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: با اختیاراتی که سران سه قوه به تعزیرات حکومتی ابلاغ کرده‌اند واحدهای متخلف با نصب بنر به مدت ۱۰ روز به مردم معرفی و یا پلمب می‌شوند.

بیرانوندی گفت: این طرح برای تنبیه متخلفان و ثبات در بازار و جلوگیری از تکرار تخلف و عبرت آموزی برای سایر افرادی که فکر می‌کنند به مردم می توانند ظلم کنند اجرا می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد:تعزیرات حکومتی فراتر از رسالت خود که رسیدگی به پرونده‌های تخلف صنفی است در بحث نظارت و پایش و رصد بازار با طرح های نظارتی و گروه‌های مشترک شعب سیار در کنار سایر دستگاه های نظارتی به بازار ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه اوج بازرسی ها از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا روزهای اخیر صورت گرفته ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ نوبت گروه مشترک ایجاد شده که شعب تعزیرات حکومتی علاوه بر رسیدگی به پرونده‌ها وارد پایش بازار نیز شده‌اند.

در خوزستان ۱۴۰ هزار واحد صنفی و ۶۰۰ اتحادیه وجود دارد.

برچسب ها : بازار محصولات خوزستان سازمان تعزیرات حکومتی