شماره خبر : 1225
منتشر شده در مورخ : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 16:52
لزوم ساماندهی مرز چذابه برای تسهیل صادرات کالا

لزوم ساماندهی مرز چذابه برای تسهیل صادرات کالا

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ساماندهی پایانه مرزی چذابه برای تسهیل در امر صادرات کالا در دستورکار است.

 نوراله حسن زاده در بازدید از پایانه مرزی چذابه بر ساماندهی ورودی مستقر در پایانه مرزی چذابه و بارانداز به منظور کاهش مشکلات در امر صادرات کالا و همچنین تسهیل تردد و ورود و خروج کامیون‌ها تاکید کرد.

وی افزود: لازم است با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای مصوبه‌های نشست‌های استانی، هرچه سریع‌تر نسبت به ساماندهی ورودی و خروجی مسیر تردد کامیون‌ها اقدام تا امکان رفت و آمد روان ناوگان باری از این مسیر‌ها به بهترین وجه ممکن فراهم شود.

حسن زاده اظهار داشت: یکی از اهداف مهم ما در این روان سازی تجارت و صادرات در پایانه‌های مرزی و همچنین برنامه ریزی در خصوص همزمانی صادرات و اجرای برنامه‌های اربعین حسینی (ع) و جلوگیری از تعطیلی صادرات در ایام محرم است که این هدف با مناسب سازی و ساماندهی در عبور و مرور از پایانه‌های مرزی میسر خواهد شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این بازدید با ارائه گزارشی از مشکلات و موانع موجود در این پایانه و همچنین لزوم برنامه ریزی دقیق در خصوص امکانات خدماتی و رفاهی بیان کرد: تسهیل در عبور و مرور و توسعه این بازارچه مرزی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و صادرات استان و کشور و نیز اشتغال و معیشت خواهد داشت و ساماندهی این پایانه و قانونمند نمودن تجارت می‌تواند در افزایش صادرات تاثیر داشته باشد.
خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان

برچسب ها : چذابه صادرات کالا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان