شماره خبر : 12327
منتشر شده در مورخ : ۲۷ تیر ۱۴۰۱
ساعت : 11:14
بهره برداری ۱۱۹ طرح اشتغالزای بهزیستی در خوزستان

بهره برداری ۱۱۹ طرح اشتغالزای بهزیستی در خوزستان

 

۱۱۹طرح اشتغالزا از سوی بهزیستی در خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: ۱۱۹طرح اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی در استان خوزستان به بهره برداری رسید.

مهران کریمیان افزود: این طرح‌ها شامل مشاغل خدماتی، خانگی، کشاورزی و دامداری بوده که در راستای توانمند سازی و حمایت و بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف اجرا شده اند.

وی با اشاره به افتتاح ۱۲مرکز غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی شامل چهار مرکز در دزفول و هشت مرکز در دیگر شهر‌های استان افزود: مراکز ترک اعتیاد، توانبخشی، مشاوره ونگهداری کودکان نیز در آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور به طور همزمان در خوزستان بهره برداری شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان افزود: نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان دراهواز و در ۲۷ شهرستان خوزستان در طول هفته بهزیستی برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی، تولیدات مددجویان در مشاغل خانگی و یا کارگاه‌های تولیدی ومراکز شبانه روزی توانبخشی معلولین و گروه‌های همیار زنان ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید : بهره برداری از ۱۲ مرکز توانبخشی بهزیستی در خوزستان

کریمیان با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی ادامه داد: نشست با مدیران استانی، توزیع سبد غذایی، بازدید از منازل مددجویان و مراکز شبانه روزی، افتتاح واحد مسکونی مددجویان درسراسر استان و نشست خبری با اصحاب رسانه و برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان در مصلی جمعه اهواز و سراسر استان از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی در استان خوزستان می‌باشد.

برچسب ها : اشتغالزای بهزیستی در خوزستان بهزیستی خوزستان