شماره خبر : 12799
منتشر شده در مورخ : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
ساعت : 11:57
رئیس پارک خبر داد: ثبت ۱۳ شرکت صنعتی ذیل پارک علم و فناوری خوزستان

رئیس پارک خبر داد: ثبت ۱۳ شرکت صنعتی ذیل پارک علم و فناوری خوزستان

 

 رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از  ثبت ۱۳ شرکت از شهرک‌های صنعتی استان ذیل پارک علم و فناوری خبر داد.

دکتر محمد راضی جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌ریزی پارک علم و فناوری برای شناسایی شرکت‌های نیمه تعطیل شهرک‌های صنعتی، اظهار کرد: فرآیندی برای شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی تعریف و تیمی تشکیل شد که شرکت‌ها را رصد می‌کند و شرکت‌هایی که تولید محصول دارند و قابلیت ثبت تولیدات‌شان به عنوان محصول دانش بنیان وجود دارد، دعوت می‌شوند و به عضویت پارک علم و فناوری خوزستان درمی‌آیند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام این شرکت‌ها در سامانه مربوطه انجام می‌شود و اگر شرکت شناسایی‌شده، از نظر معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری شرایط لازم عضویت داشته باشد، به عنوان شرکت دانش بنیان ثبت خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به مزایای عضویت در این پارک، گفت: شرکت‌هایی که عضو پارک می‌شوند از امتیاز معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند خواهند شد.  

راضی جلالی با اشاره به اهداف اجرای این برنامه افزود: با اجرای این طرح ظرفیت شهرک‌های صنعتی در مسیر نوآوری و فناوری و تولید دانش بنیان به کار گرفته می‌شود و از طرف دیگر نیز می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و افزایش تولید شرکت‌ها و البته تحقق شعار سال و هدف‌گذاری نهایی یعنی اشتغال‌آفرینی باشد. تاکنون ۱۳ شرکت ثبت نهایی شده و ذیل پارک علم و فناوری خوزستان قرار گرفته‌اند. 

 

برچسب ها : رئیس پارک شرکت صنعتی پارک علم و فناوری خوزستان