شماره خبر : 13155
منتشر شده در مورخ : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
ساعت : 9:39
باغملک دارای بیشترین تنش آبی در بین شهر‌های خوزستان است

باغملک دارای بیشترین تنش آبی در بین شهر‌های خوزستان است

 

نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس گزارش مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان، باغملک دارای بیشترین تنش آبی در بین شهر‌های این استان است.

عبداله ایزدپناه گفت: ما در خوزستان بیشترین تنش آبی را در منطقه شما به ویژه شهرستان باغملک داریم و این در حالی است که مسئولان مربوطه تاکنون هیچ اقدام موثری در جهت رفع این مشکل انجام نداده‌اند.

نماینده مردم باغملک در مجلس شورای اسلامی می گوید: چرا مردم این منطقه در شرایطی که آب در شهر وجود دارد باید تشنه بمانند، بنابراین سهل‌انگاری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه مانع از رفع مشکل تامین آب مورد نیاز آن‌ها شده است.

به گفته او یکی دیگر از مشکلات موجود در حوزه انتخابیه‌ام به خسارات ناشی از وقوع سیل اخیر در این منطقه برمی‌گردد و مسئولان باید گزارشی از نحوه اقدامات خود برای جبران این خسارات ارائه دهند چرا که شواهد نشان می‌دهد تنها در زمان وقوع سیل در این منطقه حضور پیدا کردند و بعد در حالی کار را نیمه تمام گذاشتند، خسارات کشاورزان برآورد نشده و برای قطع آب لوله‌ها اقدامی انجام نشده است کما اینکه ۱۴ هزار نفر جمعیت این منطقه به مدت ۲۰ روز از آب شرب بی‌بهره بوده‌اند و با تانکر به آن‌ها آبرسانی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان  خوزستان  اهواز

برچسب ها : آب شرب آبرسانی روستایی روستا