شماره خبر : 13378
منتشر شده در مورخ : ۶ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 17:51
۸ شهریورماه، پایان تشرف کاروان‌های زائران به کربلا

۸ شهریورماه، پایان تشرف کاروان‌های زائران به کربلا

 

مدیر کل حج و زیارت خوزستان زمان پایان تشرف کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات در کشور عراق را ۸ شهریورماه امسال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، محمدامین یاقوت گفت: باتوجه به عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع)، هر سال با استقبال آن‌ها از راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، شاهد فعالیت افرادی سودجو که اقدام به تبلیغ‌های کاذب، واهی و غیرقابل اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه افراد قول‌هایی به زائران می‌دهند که امکان تحقق آن‌ها وجود ندارد، افزود: زائران بدانند که امکان تشرف به عتبات عالیات به صورت کاروانی و اسکان در هتل‌های مجهز در ایام اربعین حسینی وجود ندارد، بنابراین اینگونه پیشنهاد‌ها از سوی افرادی خاص، سودجویی و کلاهبرداری محسوب می‌شود.

یاقوت می‌گوید: اعزام به صورت کاروانی به کربلای معلی از ۸ شهریورماه به پایان می‌رسد و زائران به کشور نهایتا تا ۱۶ شهریورماه به کشور باز می‌گردند.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه از ۸ شهریورماه امسال به بعد امکان تشرف به عتبات عالیات در کشور عراق امکانپذیر است، اضافه کرد: از افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی دارند، توصیه می‌شود مراحل سفر خود اعم از؛ دریافت و تمدید گذرنامه، دریافت گذرنامه موقت، دریافت ارز دولتی و... را فقط از طریق مراجع و مراکز رسمی دنبال کنند.

برچسب ها : کاروان‌های زائران به کربلا مدیر کل حج و زیارت خوزستان کربلای معلی