شماره خبر : 13437
منتشر شده در مورخ : ۸ شهریور ۱۴۰۱
ساعت : 10:23
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: کسب بیش از ۱۵۰ رتبه علمی ملی توسط دانش‌آموزان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: کسب بیش از ۱۵۰ رتبه علمی ملی توسط دانش‌آموزان خوزستانی

 

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال بیش از ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان استان خوزستان رتبه‌های مختلف طلای ملی و مقام‌های دوم و سوم در رشته‌های علمی مختلف به دست آوردند و این گویای وجود پتانسیل ملی و بین‌المللی در خوزستان است.

مسعود حمیدی‌نژاد در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش، اظهار کرد: هفته دولت یک فرصت است؛ امام خمینی(ره) به دولتمردان فرمودند که حتما دستاوردهای خود را به مردم ارائه دهید تا مردم بدانند که شما چه کاری انجام می‌دهید. مقام‌معظم رهبری نیز در ابتدای کار دولت مردمی فرمودند که با مردم حرف بزنید و مسائل‌تان را به مردم بگویید.

وی افزود: نمایشگاه هفته دولت نیز فرصتی است تا با مردم حرف بزنیم و بگوییم که کودکان استثنایی اگر چه به ظاهر استثنایی‌اند اما آنقدر توانمند هستند که توانسته‌اند سازه‌هایی از دور ریختنی‌ها بسازند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توانمندی دانش‌آموزان خوزستان گفت: دانش‌آموزان هنرستانی می‌توانند تکنولوژی روز را در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، ارائه دهند.

وی با اشاره به  موفقیت دانش‌آموزان خوزستانی در کسب رتبه‌های علمی و فرهنگی عنوان کرد:  امسال بیش از ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان استان خوزستان رتبه‌های مختلف طلای ملی و مقام‌های دوم و سوم در رشته‌های علمی مختلف به دست آوردند و این گویای وجود پتانسیل ملی و بین المللی  در خوزستان است.

وی تاکید کرد: جوانان و نوجوانان ما استعدادهایی هستند که اگر امکانات در اختیارشان قرار داده شود، قطعا شکوفا خواهند شد؛ این نمایشگاه با هدف اینکه به مردم گفته شود ما می‌توانیم، عرضه شده است.

 

برچسب ها : استانی-اجتماعی اخبار اجتماعی - خوزستان آموزش و پرورش هفته دولت