شماره خبر : 1413
منتشر شده در مورخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
ساعت : 16:10
برگزاری امتحانات نهایی در ۶۰۰ حوزه اجرایی در خوزستان

برگزاری امتحانات نهایی در ۶۰۰ حوزه اجرایی در خوزستان

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان : حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی در برگزاری آزمون‌های پایانی است .

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون امتحانات نهایی و پایه نهم گفت : امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در ۶۰۰ حوزه اجرایی برگزار می‌شود.
کوروش مودت با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اصلی در برگزاری آزمون‌های پایانی است افزود : در تمام حوزه‌های امتحانی مراقبین بهداشت و سلامت آموزش و پرورش حاضر هستند.
وی گفت: در استان خوزستان بیش از ۴۳ هزار دانش آموز پایه دوازدهم و ۷۳ هزار دانش آموز پایه نهم وجود دارد که از فردا ۲۷ اردیبهشت ماه امتحانات آن‌ها به صورت حضوری در استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
مودت بیان کرد: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در ۶۰۰ حوزه اجرایی برگزار می‌شود، همچنین در مدارسی که دارای پایه نهم هستند مقدمات برگزاری آزمون فراهم شده است.
وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در تمامی حوزه‌های امتحانی، گفت: شیوه نامه‌های بهداشتی با جدیت در حوزه‌های امتحانی اجرا خواهد. در عین حال از سوی ستاد کرونا دستورات لازم به فرمانداران و شهرداران برای همکاری با آموزش و پرورش در راستای گندزدایی، ضدعفونی و تامین وسایل بهداشتی مورد نیاز حوزه‌های امتحانی داده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همکاران ما در آموزش و پرورش خوزستان نیز از آمادگی کاملی برای برگزاری امتحانات با رعایت شیوه نامه‌ها و فاصله گذاری اجتماعی برخوردار هستند و ۲ متر فاصله بین صندلی‌های حوزه‌های امتحانی درنظر گرفته شده است.
وی گفت: مدارس از درب ورود برای رعایت فاصله گذاری خط کشی شده اند و دانش آموزان را تا محل قرار گرفتن بر صندلی هدایت می‌کند.
مودت افزود: در تمام حوزه‌های امتحانی مراقبین بهداشت و سلامت آموزش و پرورش حاضر هستند و دانش آموزانی که براساس خوداظهار دارای بیماری خاصی هستند در اتاق‌های ایزوله و قرنطینه برای آن‌ها آزمون برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از نظر شرایط سرمایشی نیز تدابیر لازم در حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است و امیدواریم اولیای دانش آموزان نیز در راستای برگزاری امتحانات همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
 خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان  
 

برچسب ها : امتحانات نهایی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان دانش آموزان کرونا