شماره خبر : 14642
منتشر شده در مورخ : ۴ آبان ۱۴۰۱
ساعت : 11:31
ثبات بازار شکر در خوزستان

ثبات بازار شکر در خوزستان

 

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان : بیش از یک هزار تن شکر آماده توزیع در بازار استان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، محمد نژادزاده گفت: ۵۰۰ تن شکر جهت مصارف صنفی و صنعتی آماده توزیع در سطح استان می‌باشد همچنین بیش از ۷۰۰ تن شکر برای مصارف خانوار استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این توزیع برای اطمینان از ثبات در بازار شکر است چرا که بازار شکر در کشور و استان از ثبات خوبی برخوردار است و در صورت لزوم این ذخایر با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در زمینه شکر وجود ندارد اظهار داشت: تمام کارخانجات تولید شکر استان در حال عرضه شکر با قیمت مصوب ۱۸۰ هزار ریال می‌باشند.

نژادزاده ادامه داد: در راستای وظایف این سازمان در زمینه تنظیم بازار، اقلام مورد نیاز غذاخوری دانشگاه‌ها برای تأمین غذای دانشجویی با نرخ مصوب در حال تامین است و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با کارخانجات تولید روغن استان، روغن مورد نیاز غذاخوری دانشگاه‌ها زیر قیمت مصوب عرضه می‌گردد.

وی در پایان به توزیع مرغ منجمد در سطح استان اشاره و تاکید کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۴۸۰ هزار ریال می‌باشد و این توزیع تا رسیدن قیمت مرغ کشتار روز به قیمت مصوب ادامه دارد.

برچسب ها : شکر ثبات بازار شکر در خوزستان خوزستان